antilope118 Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Hei! Lurer på hvilke temperaturer (NB og SB) folk har på sitt Rampage III Extreme?? Og hvilken kjøleløsning dere bruker på NB og SB.. Selv bruker jeg den største av de to som fulgte med (den m/vifta) på NB. Problemet mitt er: Siden jeg har vannkjølt cpu og skjermkort har jeg en lang 360 radiator i front av kabinettet som hemmer luftgjenomstrømningen.. Har da ide temps på 55c og load temps på 64c. på NB og SB. er dette vanlig eller bør jeg skaffe meg noe kraftigere kjøleløsning på nb og sb?? Christopher Lenke til kommentar
antilope118 Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Ingen her med Rampage iii extreme som har noen NB og SB temps de kan sammenligne med?? Nå har jeg skaffa meg EK sin vannblokk for dette HK, da gikk tempraturene ned til 50 grader load og 44 grader ide på NB og på SB! Endret 26. oktober 2010 av antilope118 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Er ganske lave de tempene du har i førsteposten... NB på mange HK går opp i 90+... Lenke til kommentar
antilope118 Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2010 Er ganske lave de tempene du har i førsteposten... NB på mange HK går opp i 90+... Ja jøss,, i mine øyne virker det litt feil at man skal brenne seg om man tar på et helt nytt hk.. nå er hvertfall ikke temp noe problem (lengere) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå