gwh Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Sitter med en roota htc hero og har brukt en market enabler som kan slås av og på som jeg vil. Idag, så får jeg tilgang til paid apps både med market enabler på og market enabler av. Noen med standard rom som kunne sett etter? Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Har en standard HTC Legend, og får ikke tilgang til paid apps. Når det er sagt så har markedet vært oversvømt av applikasjoner på ulike språk i det siste, så et eller annet er nok i gjære. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Noe er helt klart på gang: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1081676&view=findpost&p=16254112 Market har tullet litt på min telefon og i det siste. Spesielt Cardio Trainer har dukket opp på et snodig språk. Men foreløpig kun free-apps. Lenke til kommentar
Cretinous Git Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Jepp, jeg får tilgang til paid apps etter først å ha brukt MarketAccess til å skifte til T-Mobile (US) og deretter til Telenor (24201). Tidligere har jeg fått opp menyen for paid apps på den måten, men ikke funnet noen der. Da dukker det nok opp i løpet av de nærmeste dagene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå