NikkaYoichi Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Ehm, hva prater du om? Jeg er ikke helt sikker på om jeg skjønner spørsmålet. Er det helseskadelig med PC-skjermer? Lenke til kommentar
MrSnow Skrevet 26. september 2010 Forfatter Del Skrevet 26. september 2010 Ehm, hva prater du om? Jeg er ikke helt sikker på om jeg skjønner spørsmålet. Er det helseskadelig med PC-skjermer? Det kommer jo stråling fra skjermer. Og jeg jobber veldig mye med data, opp til 14 timer per dag, så det er litt viktig å vite for meg. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Det må nødvendigvis komme stråling fra skjermer. Lys er en form for stråling. Det kommer dessuten både UV og infrarød, men det er like ufarlig. Mulig du tenker på CRT skjermer som avgir litt røntgen? Nå er det ikke mange som bruker slike lenger, men tviler på at du finner noen som påviselig har tatt skade av det. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Da kan du trøste deg med at strålingen fra dataskjermer er neglisjerbar. Lenke til kommentar
MrSnow Skrevet 28. september 2010 Forfatter Del Skrevet 28. september 2010 Hehe det var beroligende, takk for svar, folkens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå