Gå til innhold

et irriterende problem

Michael-B

Anbefalte innlegg

Hey. Har et problem med min bærbare maskin som irriterer voldsomt. Når maskinen min står på, åpner CD-rom`en seg med jevne mellomrom og innimellom mens jeg holder på med ting på pc`en, blir skjermen (det skjedde faktisk akkurat no) blank med boksen der jeg må skrive Ctrl+del og brukernavn og passord på nytt. Noen som skjenner til problemet? Kjedelig om dette skjer på eksamener. :)

Mvh Michael

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe, vet ikke hvorfor jeg alltid glemmer å oppgi det.

Windows XP Professional 2002 med SP3.

Selve maskinen er en lenovo r61i.

Intel pentium Dual CPU

Drivere ble opptatert nylig. når eg nevner det, kommer jeg forresten på at det skjedde rett etter opptatering av et program jeg ikke helt husker hva var (kan ha vært adobe flahs player 10). scanning av maskinen var noe jeg gjorde rett etter problemet uten å få oppgitt noen feil.

Endret av Michael-B
Lenke til kommentar

Se i forumet for Antivirusprogrammer og datasikkerhet. I sticky på toppen av forumet vil du finne gode metoder for å finne virus/trojanere etc. Mange som tror de har maskiner uten virus/trojanere og ikke har sjekket godt nok.

Prøv også å sett maksinen tilbake (restorepunkt) fra før problemet oppstod, evt avinstaller programmer du misatenker ble installert samtidig som problemet ditt dukket opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...