Michael-B Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Hey. Har et problem med min bærbare maskin som irriterer voldsomt. Når maskinen min står på, åpner CD-rom`en seg med jevne mellomrom og innimellom mens jeg holder på med ting på pc`en, blir skjermen (det skjedde faktisk akkurat no) blank med boksen der jeg må skrive Ctrl+del og brukernavn og passord på nytt. Noen som skjenner til problemet? Kjedelig om dette skjer på eksamener. Mvh Michael Lenke til kommentar
PerB Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Vi er ikke synske og må ha mer info, som f.eks operastivsystem (navn/versjon) og maskin (navn/modell). Er drivere oppdatert og riktige? Er maskinen skannet fro virus? Lenke til kommentar
Michael-B Skrevet 26. september 2010 Forfatter Del Skrevet 26. september 2010 (endret) hehe, vet ikke hvorfor jeg alltid glemmer å oppgi det. Windows XP Professional 2002 med SP3. Selve maskinen er en lenovo r61i. Intel pentium Dual CPU Drivere ble opptatert nylig. når eg nevner det, kommer jeg forresten på at det skjedde rett etter opptatering av et program jeg ikke helt husker hva var (kan ha vært adobe flahs player 10). scanning av maskinen var noe jeg gjorde rett etter problemet uten å få oppgitt noen feil. Endret 26. september 2010 av Michael-B Lenke til kommentar
PerB Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Se i forumet for Antivirusprogrammer og datasikkerhet. I sticky på toppen av forumet vil du finne gode metoder for å finne virus/trojanere etc. Mange som tror de har maskiner uten virus/trojanere og ikke har sjekket godt nok. Prøv også å sett maksinen tilbake (restorepunkt) fra før problemet oppstod, evt avinstaller programmer du misatenker ble installert samtidig som problemet ditt dukket opp. Lenke til kommentar
Michael-B Skrevet 26. september 2010 Forfatter Del Skrevet 26. september 2010 fjernet adobeprogrammene, men ser ut til at problemet fremdeles er der, så eg får heller sjekke opp virussiden. Mange takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå