geir__hk Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Hennes sak var forøvrig på behandling i høyesterett etter politiets ønske, hun ble som du selv sier utvist Skjønner hvor du vil med dette: Myndigheten har høyest makt, og vi på grasroten må bøye oss etter disse bestemmelser. Og helst skal vi ikke være uenige. Eller sagt på en annen måte: Det er helt i orden at det ble som det ble, for det var tross alt avgjort i høyesterett. Men for å si det helt ut: Jeg registrerer at mange på forumet er enige i avgjørelsene som er tatt ang. utvisningen. Pipa hadde nok fått en annen låt dersom det hadde vært deres nærmeste som hadde blitt bemyndiget ut av landet, og ikke en fremmed person som dere ikke kjenner annet enn fra mediaoppslag Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Men for å si det helt ut: Jeg registrerer at mange på forumet er enige i avgjørelsene som er tatt ang. utvisningen. Pipa hadde nok fått en annen låt dersom det hadde vært deres nærmeste som hadde blitt bemyndiget ut av landet, og ikke en fremmed person som dere ikke kjenner annet enn fra mediaoppslag Sånn er det jo med alt alltid, hvis ikke du ikke har følelser selvsagt, men hvis man skal ta det på den måten så blir hele verden satt på hodet. Lenke til kommentar
Bakitafrasnikaren Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Men for å si det helt ut: Jeg registrerer at mange på forumet er enige i avgjørelsene som er tatt ang. utvisningen. Pipa hadde nok fått en annen låt dersom det hadde vært deres nærmeste som hadde blitt bemyndiget ut av landet, og ikke en fremmed person som dere ikke kjenner annet enn fra mediaoppslag Ja. Derfor er jeg glad for at det var en habil dommer som fikk saken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå