tuba1 Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 lesper på s,c,x, og z. ;-(. jeg har ett veldig kort tungebann, og klarer ikke å få tungespissen opp eller å "rekketunge". så lurte på om det var fordi jeg hadde ett veldig kort tungbann, som var grunnen til att jeg lesper på s. hvis det er det som er problemet vil jeg få vansker med andre ord da? håper noen vet litt. har slitt med dette problemet i årevis! og er rett og slett møkka lei nå! håper noen kommer til å svare! MED ANDRE ORD VISS JEG KLIPPER TUNGEBANNET ;p Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 (endret) Vet ikke så mye om det er det som forårsaker problemene dine, men hvis du har problem med for kort tungebånd så er det veldig lett å fikse. Ta en tur til fastlegen din, snakk om saken og så vil nok h*n fikse det. Endret 26. september 2010 av N.N Lenke til kommentar
tuba1 Skrevet 26. september 2010 Forfatter Del Skrevet 26. september 2010 ha blitt veldig glad da ja! men jeg tror selv at hele problemet er at tungebannet er alt for kort. er det noen som vet av noen som har hatt veldig kort tungebann, og som lesper? men ble kvitt det etter at de hadde klippet tungebannet? takk for svar Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 ha blitt veldig glad da ja! men jeg tror selv at hele problemet er at tungebannet er alt for kort. er det noen som vet av noen som har hatt veldig kort tungebann, og som lesper? men ble kvitt det etter at de hadde klippet tungebannet? takk for svar Ja, vet at fetteren min klippet tungebåndet, men når han var veldig liten/nettop hadde lært å snakke. Er ganske sikker på at de gjorde det fordi han hadde problemer med å snakke. Lenke til kommentar
tuba1 Skrevet 26. september 2010 Forfatter Del Skrevet 26. september 2010 takk for fantastiske svar N.N. blir nok en legetur på mandag da! tusen takk iallefall! ))) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå