werkland Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Tittelen sier vel sitt? Men ja, har lyst til å koble til Xboxen min til min Samsung SyncMaster P2350 og lurer derfor på hvordan jeg gjør dette. Er det ikke et problem med å få lyd? Må jeg ha en converter av noen slag? Hvilken kabel for best bildekvalitet? Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Fint om du poster hvilke tilkoblingsmuligheter du har. Så vidt jeg kunne google meg frem til har du kun dvi tilkobling på den skjermen. Da trenger du en xbox360 vga hd av kabel + en vga til dvi adapter. http://www.google.com/imgres?imgurl=http://media.teamxbox.com/xbox-hardware/ss/40/1133487764.jpg&imgrefurl=http://hardware.teamxbox.com/reviews/xbox-360/40/Xbox-360-VGA-HD-AV-Cable/p1/&h=555&w=740&sz=258&tbnid=IBpROzzuYy4v4M:&tbnh=106&tbnw=141&prev=/images%3Fq%3Dxbox%2B360%2Bvga%2Bhd%2Bav%2Bkabel&zoom=1&q=xbox+360+vga+hd+av+kabel&hl=no&usg=__Od3oflFwKKkf5Kaumoi1P1S5AW4=&sa=X&ei=zIieTMGtEoSXOLvHlMYL&ved=0CDoQ9QEwBQ Lenke til kommentar
werkland Skrevet 25. september 2010 Forfatter Del Skrevet 25. september 2010 (endret) Var meningen å få det ned, men glemte det i farta! Men stemmer at jeg har DVI ja. Men hvordan kommer jeg til å få lyd da egentlig? Har ikke helt fått hodet mitt rundt dette, så beklager at jeg er litt noob her Endret 26. september 2010 av werkland Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Var meningen å få det ned, men glemte det i farta! Men stemmer at jeg har DVI ja. Men hvordan kommer jeg til å få lyd da egentlig? Har ikke helt fått hodet mitt rundt dette, så beklager at jeg er litt noob her Slet selv med det når jeg skulle gjøre det første gangen. På xbox360 hd av kabelen er det to stereo plugger. En rød og en hvit. Disse må stappes inn i et passende stereoanlegg eller pc høytalere. Strevet litt med dette selv da jeg ikke hadde høytalere som jeg bare kunne putte pluggene inn i. Men jeg venter med å poste fremgangsmåten min til jeg vet hva slags høytalere du skal bruke. Lenke til kommentar
werkland Skrevet 27. september 2010 Forfatter Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Har fått googlet litt her nå. Og trur jeg vet hvordan det skal gjøres. 1. Kobler til VGA kabeln i xbox og i DVIen på monitoren. 2. Kobler til den røde og hvite pluggene i en slik en: 3.Så koble denne dingsen på for å så plugge i et headsett eller høyttaler. Noen som vet hvor jeg kan finne denne siste dingsen uten å bestille den over nett? Hva heter det egentlig? Endret 27. september 2010 av werkland Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Dersom du ikke finner den 3de dingsbomsen kan du bruke 2stk av denne og bygge dem sammen. Litt klundrete, men de koster rundt kr 20 på elkjøp og det fungerer helt fint. Lenke til kommentar
werkland Skrevet 29. september 2010 Forfatter Del Skrevet 29. september 2010 Okei, nå er jeg veldig forvirra.. Skal ikke en VGA kabel kunne brukes i en DVI inngang bakom skjermen? Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Okei, nå er jeg veldig forvirra.. Skal ikke en VGA kabel kunne brukes i en DVI inngang bakom skjermen? Nope. VGA og DVI er forskjellig. Dermed forskjellige navn Du trenger en slik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå