moscito Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Hei. Jeg har kjøpt en NES 2 (toploader) Wikipedia. Det som er problemet er at den har kun RF kontakt. Får kun bilde og ikke lyd. Har lest noe om at det er NTSC-M standarden og at PAL tven kan ikke motta det. Det som skjer er at støyen overdøver lyden vistnok. Uansett, det jeg lurer på er hvor kan man kjøpe en RCA phonoplugg som er loddbar? Det er nemlig mulig å gå utenom RF pluggen med både lyd og bilde. (Jeg trenger bare lyd). Og finns det noen RF adapter fra NTSC til PAL slik at jeg får lyd også? Har lest at det kan gå med VHS spillere, men finner ikke den så får ikke testet det. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Du finner RCA kontakt hos Clas Ohlson. http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=145102229 Men det kan være enklere å klippe av en ferdig kabel. Noen RCA kontakter er vanskelig å lodde på. Lenke til kommentar
moscito Skrevet 26. september 2010 Forfatter Del Skrevet 26. september 2010 (endret) jeg tenkte på RCA hunn kontakt, ikke han Endret 26. september 2010 av moscito Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå