Brukernavnemitt Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 (endret) Heisann. Fikk for en halvtimes tid siden fikk jeg latterlig vondt i venstre ballstein og smerten forsatte litt opp i nedre venstre side av magen, det kjennes ut som at noe presser på den å jeg kan ikke røre den uten nesten starte å grine av smerter. Virker som at det er hovent å rødlig farge på den og. Noen som har peil på hva det kan være? Har opplevd pluttselig smerte i ballstein før, men ikke noe i nærheten av dette. Endret 25. september 2010 av Brukernavnemitt Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Om testikkelen er steinhard så kan det være indikasjon på en del problemer, uansett så er dette noe man bør ta en telefon til legevakten for å forhøre seg med dem. Les litt om testikelkreft her forresten Lenke til kommentar
Dunsay Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Støtter oppfordringen om telefon til legevakten! Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Jeg er ikke lege, men vet at det han hende at sedlederen snurrer seg rundt testikkelen. Dte gjør veldig vondt. Hvis så har skjedd, må du til lege. Så ta og ring legevakta og hør hva de sier der. Dag 1 Lenke til kommentar
Brukernavnemitt Skrevet 25. september 2010 Forfatter Del Skrevet 25. september 2010 Får ikke ringt legevakta nå, men tar meg en god natts søvn, vis det er vondt i morgen så stikker jeg en tur på legevakta. Takker for raske svar Lenke til kommentar
Sink Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Ting kan krølle seg i hverandre der nede og i verste fall ende med at du blir steril. Jeg ville ikke nølt med å ta kontakt med legevakta. I mitt tilfelle fant dem ingenting på legevakta, men dagen etter dro jeg til legen som sendte meg rett på sykehuset og ble opperert innen 2timer. Lenke til kommentar
Brukernavnemitt Skrevet 25. september 2010 Forfatter Del Skrevet 25. september 2010 Leste nettopp at klamydia kan føre til bitestikkelbetennelse hos menn. Har lurt litt på en stund om jeg kan ha klamydia ettersom jeg har hatt svie en stund med urinering, men kom fram til at det måtte være urinveis infeksjon siden jeg kan si 98% sikkert at mine 3 siste sex partnere ikke har hatt klamydia. Men vis det er tilfelle at jeg nå har gått rundt med klamydia en stund, vil ikke denne betennelsen være vond da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå