Kristinee Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Stefaren min hadde photoshop, så tok han det på pc'n min, nå har jeg kjøpt meg ny. Det jeg lurer på da er om at jeg kan få overført det over til den nye på en cd eller minnepinne? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Du kan laste den ned fra Adobe sin nettside og bruke lisensnøkkelen Lenke til kommentar
Kristinee Skrevet 25. september 2010 Forfatter Del Skrevet 25. september 2010 Har ikke no lisensnøkkel, snakker ikke lenger med stefar så kommer nok ikke til å få det derfra. Er det ikke mulig i det hele tatt? Lenke til kommentar
treant Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 (endret) kan du ikke først finne cd-keyen som ligger i programmet, også last ned PS - for å så installere og bruken cd-keyen din? trukke det går ann å bare legge den på en minnepenn siden programmer legger seg i registeret osv. edit: noen kom meg i forkjøpet:p men det går ann å få opp cd-keyen på PS. Husker jeg gjorde det engang da jeg skulle formatere skolepcen. Endret 25. september 2010 av JohnnyDepp Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Deaktiver lisensen inne i PhotoShop, avinstaller. Installer på den nye maskinen og aktiver med lisensnøkkelen. Ferdig. Litt avhengig av versjon. Lenke til kommentar
Kristinee Skrevet 25. september 2010 Forfatter Del Skrevet 25. september 2010 Finner jeg den lisensnøkkelen på den gamle pc'n? Det er cs4. Lenke til kommentar
treant Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 http://pcsupport.about.com/od/productkeysactivation/tp/topkeyfinder.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå