vodkalemon Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Har bestillt meg en Nokia N8 nå, og har funnet ut at jeg vil bruke telefonen for det den er verdt med internett å hele pakka. Har nå ett begredelig abbonnement levert av Net com, men har titta litt rundt og ser at Ludo feks har en pakke med 500mb i måneden å noen ringeminutter og sms for 349,- per mnd. Dette så fristende ut tenkte jeg, men vil holde kjøpetrynet litt i sjakk for en gangs skyld og faktisk få noen råd angående dette (bytter leverandør relativt ofte, og uten gjennomtenkning av hva som blir kjøpt). Takk for alle tips:) Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Ville vurdert OneCall Folkepakka, for 199 kr mnd får du 400 ringeminutter, 400 sms og 400 mb datanedlastning. Står på abonnementsoversikten til OneCall at du kun får med 10 mb data, men dette endres til 400 mb fra og med 1. oktober. Er selv Telenor-kunde via jobben, men har OneCall privat for tiden og veldig fornøyd med dem. Du får da dekning hos Network Norway/Telenor. Lenke til kommentar
vodkalemon Skrevet 25. september 2010 Forfatter Del Skrevet 25. september 2010 Ville vurdert OneCall Folkepakka, for 199 kr mnd får du 400 ringeminutter, 400 sms og 400 mb datanedlastning. Står på abonnementsoversikten til OneCall at du kun får med 10 mb data, men dette endres til 400 mb fra og med 1. oktober. Er selv Telenor-kunde via jobben, men har OneCall privat for tiden og veldig fornøyd med dem. Du får da dekning hos Network Norway/Telenor. Nå har jeg aldri surfet stort på tlf, er 400mb til og leve med om du skal inn på tryneboka, spille litt poker lese nyheter ect? Tilbudet hørtes veldig bra ut. Betaler vel glatt 7-900 i måneden nå. Bruker jo nesten ikke tlf engang. Netcom er noen røvere! Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 400 mb holder lenge til surfing på telefonen, mail og synkronsering. Har selv idag 200 mb, og har ennå ikke iløpet av en mnd klart å bruke opp de, knapt brukt 100 mb.. Vell og merke til en del surfing og synkronisering av epost og slikt, og noen applikasjoner Lenke til kommentar
vodkalemon Skrevet 25. september 2010 Forfatter Del Skrevet 25. september 2010 400 mb holder lenge til surfing på telefonen, mail og synkronsering. Har selv idag 200 mb, og har ennå ikke iløpet av en mnd klart å bruke opp de, knapt brukt 100 mb.. Vell og merke til en del surfing og synkronisering av epost og slikt, og noen applikasjoner Det høres nice ut. Mulig du får æren av og "lure" meg til OneCall, om det ikke kommer noen bedre forslag. Kan ikke tenke meg at man kan få noe mer til så mye mindre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå