rema100 Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 det står "Ingen beregning" på min side på nav, hva betyr det? får jeg ikke pengene? sender melde kort Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Har du fått penger før? Er det første gang du sender meldekort? Lenke til kommentar
rema100 Skrevet 25. september 2010 Forfatter Del Skrevet 25. september 2010 Har du fått penger før? Er det første gang du sender meldekort? jeg sendte forige år , slutta å sende i sommer ferien.og nå har jeg begynt igjen første gang dette året Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Og du er arbeidsledig? Fylt ut at du ikke har jobbet de siste 2 ukene? Kan være du må sende nytt skjema om dagpenger inn til nav Lenke til kommentar
rema100 Skrevet 25. september 2010 Forfatter Del Skrevet 25. september 2010 Og du er arbeidsledig? Fylt ut at du ikke har jobbet de siste 2 ukene? Kan være du må sende nytt skjema om dagpenger inn til nav jeg tok nei, må jeg opp til nav da? Lenke til kommentar
Asbjørn T. Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Altså, la meg se om jeg har skjønt det riktig? Du sluttet å sende meldekort ifjor sommer, og ikke sendt noe siden? Tror kanskje du må sende inn en ny søknad da, tviler litt på at NAV regner med at du fremdeles er i et tiltak når du ikke har meldt fra ved å sende meldekort. Kan ikke si det 100 prosent at det er det, men virker for meg slik. Har du ikke fylt ut meldekort på en god stund, har du ikke krav på mer med mindre du søker på nytt (eller muligens kontakter saksbehandleren din i NAV). Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Send en mail til nav om dette. De har svart meg raskt når jeg har sendt mail. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Du må søke på nytt viss det er over 2 mnd siden sist du mottok penger. Lenke til kommentar
rema100 Skrevet 25. september 2010 Forfatter Del Skrevet 25. september 2010 (endret) jeg sluttet å sende den 18JUNI 2010 Endret 25. september 2010 av rema100 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Det er 3 mnd siden Lenke til kommentar
rema100 Skrevet 25. september 2010 Forfatter Del Skrevet 25. september 2010 Du må søke på nytt viss det er over 2 mnd siden sist du mottok penger. jeg gjorde det, jeg gikk inn på pc og registrete meg på nytt fylte ut skjema om hva slags skole jeg gikk på, utdanning osv. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Vist du har sendt inn en helt ny søknad så tar det sikkert flere måneder de klarer å behandle den. Du trenger bare å søke om gjenopptak, noe som skal gå mye raskere. Tok vel ca 1-2 uker når dama gjorde det. Men viss du skal være sikker på at det faktisk skjer noe så bør du gå til NAV og fikse det der. Lenke til kommentar
rema100 Skrevet 25. september 2010 Forfatter Del Skrevet 25. september 2010 Vist du har sendt inn en helt ny søknad så tar det sikkert flere måneder de klarer å behandle den. Du trenger bare å søke om gjenopptak, noe som skal gå mye raskere. Tok vel ca 1-2 uker når dama gjorde det. Men viss du skal være sikker på at det faktisk skjer noe så bør du gå til NAV og fikse det der. skal det, takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå