Kleivis Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Ja eg såg han fikk behandling. Tror ikke det er alvorlig. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg kan hvertfall trøste meg med at det er vondere å være Liverpoolfan om dagen Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Nesten. KJØR PÅ GUTTA!! Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Chamakh er faen meg gud på hodet altså. OI OI, helt utrolig at vi ikke har scoret Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Å I HELVETE HVORDAN ER DET MULIG Å BOMME PÅ BEGGE DE TO SJANSENE?! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Skal vi vinne så må slike sjanser settes... Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Å I HELVETE HVORDAN ER DET MULIG Å BOMME PÅ BEGGE DE TO SJANSENE?! Den første sjansen var meget godt arbeid av Chamakh da. Vanskelig å sette. Den andre derimot.... Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 KOS. HVORDAN BOMMER DU DER???????????????????????????????????????????????????????????????? Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Arshavin virker frisk. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Å I HELVETE HVORDAN ER DET MULIG Å BOMME PÅ BEGGE DE TO SJANSENE?! Den første sjansen var meget godt arbeid av Chamakh da. Vanskelig å sette. Den andre derimot.... Ja, jeg vet det, men det var bare helt sykt at vi kan få to slike sjanser i løpet av det første minuttet. Hadde vært himmelsk med 1-0. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Fy faen, to gode muligheter til å sette 0-1 allerede etter ett minutt. Slikt må man ta vare på når man møter Chelsea. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Sagna redder oss igjen. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Vi blir jo rævkjørt... Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Vi blir jo rævkjørt... Nei, vi blir jo ikke det? Vi har hatt flere store sjanser enn Chelsea.. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Det burde vært en luksussituasjon for oss at Sagna får lov til å legge inn hele tiden, men vi klarer jo ikke gjøre noe med det? Blir så frustrert. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Klarer du aldri å se noe positivt? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Vi blir jo rævkjørt... Hvilken kamp ser du? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 ÅÅÅÅ NASRI.. HAdde giftet meg med deg om du hadde scort der. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Vi blir jo rævkjørt... Du ser på Chelsea - Arsenal, right? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå