Big Tone Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg gjentar meg selv ifra igår. Skyt meg nå og spar meg smerten.. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Denne kampen skal jeg ikke se. Tar heller et par pils med kompiser og ser på Vålerenga - RBK senere. Hva??? Laget er jo akkurat som forventet i forkant. Digger at JET er på benken. Endret 3. oktober 2010 av iRoman Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Chelsea: 1 Petr Cech 2 Branislav Ivanovic 33 Alex 26 John Terry © 3 Ashley Cole 5 Michael Essien 12 John Mikel Obi 7 Ramires 39 Nicolas Anelka 11 Didier Drogba 15 Florent Malouda Subs: 22 Ross Turnbull, 19 Paulo Ferreira, 38 Patrick van Aanholt, 18 Yury Zhirkov, 46 Josh McEachran, 44 Gael Kakuta, 23 Daniel Sturridge. Synes synd på midtbanen vår. Kommer til å bli tråkket på og spyttet ut av Essien/Mikel/Ramires. Stakkars Clichy også. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Æsj, likte ikkje den lagoppstillinga, men Wenger har ikkje så mange igjen å velge mellom. Skulle likevel helst sett Denilson og Rosicky for Song og Diaby. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Herregud. Nesten så jeg har lyst til å joine Benbjo. Får helt skjelven her nå. HVORFOR MÅ VI VÆRE UTEN CESC RVP OG THEO KLARER IKKE Å SKYVE DEN TANKEN UT AV HODET AAAARGHGHGHHHHH Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Denne kampen skal jeg ikke se. Tar heller et par pils med kompiser og ser på Vålerenga - RBK senere. Hva??? Laget er jo akkurat som forventet i forkant. Har ikke noe med laget å gjøre, men kampen. Alt peker mot tap og har bedre ting i finne på en å se Arsenal bli maltraktert på brua Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Denne kampen skal jeg ikke se. Tar heller et par pils med kompiser og ser på Vålerenga - RBK senere. Hva??? Laget er jo akkurat som forventet i forkant. Har ikke noe med laget å gjøre, men kampen. Alt peker mot tap og har bedre ting i finne på en å se Arsenal bli maltraktert på brua Gloryhunter elleh? Evt. medgangssupporter, om det er et bedre uttrykk. Spøker såklart, regner med at du gjør det også Endret 3. oktober 2010 av iRoman 1 Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Hvis vi scorer først så regn med svært usmakelige jubelbrøl fra undertegnede. Hva ville jeg ikke gitt for å reise hjem med en trepoenger her. Slo meg nettopp at Vermaelen er ute også. Nå høres Big Tones forslag fristende ut. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Et godt valg fra å starte med Diaby. Hvis vi det hele tatt skal ha en sjanse mot fysisk sterke spillere som Mikel, Essien og Ramires, så må vi bruke Diaby, ikke Rosicky. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Men lykke til alle små og store. Jeg kommer dessverre ikke å oppholde meg her under kampen, ettersom jeg skal til en kompis som har pl-kanalene. Lykke til alle gooners! <3 Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Håper Diaby har dagen da. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Syv sider allerede før kampen har startet. Gleder meg. Håper på en underholdene kamp med masse mål. Drømmeresultat 3-3, 4-4 Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Bare å fyre seg opp først som sist gutter. Rister sånn av nerver og forventning at jeg ikke klarer å sitte stille lenger. Tror jeg benker meg foran TV'n mens jeg enda tørr. Kom igjen Arsenal. Dra til hælvete Ashley. 1 Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Er jævlig kvalm. edit: den videoen der er herlig, Hegland, men hjelper ikke mye på nå.. Endret 3. oktober 2010 av Torstein! Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Lykke til Gooners! Dette blir sykt vanskelig, men ingenting er umulig. Jeg sitter nesten og tror at Fabianski kommer til å stå en fantastisk kamp. Tro det eller ei. Se opp for Wilshere også. Hadde vært moro å se han blomstre mer enn noen gang i akkurat denne kampen. Jeg er optimist, 2-3 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Arsenal till I die, I'm Arsenal till I die I know I am, I'm sure I am, I'm Arsenal till I die! Chamakh my bitch up! Dette gjør så vondt, allerede nå. Song er helt ute av form, Diaby aswell, Nasri er den eneste på midten som er noe som ligner i form. Vi kommer til å bli pissa på i samtlige ledd. Forøvrig kvalmt av Alsaker; "Fabianski erstatter Almunia og Lampard og Fabregas er ute. Ellers så er lagene slik de skal være." Fuck off din innavla bergenser, lær deg jobben din. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Bohinen "avslører" Chelsea. Midtbanen skal sette i gang spissene, midtbanen deres ligger tett, backene er offensive. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Denne kampen skal jeg ikke se. Tar heller et par pils med kompiser og ser på Vålerenga - RBK senere. Hva??? Laget er jo akkurat som forventet i forkant. Har ikke noe med laget å gjøre, men kampen. Alt peker mot tap og har bedre ting i finne på en å se Arsenal bli maltraktert på brua Gloryhunter elleh? Evt. medgangssupporter, om det er et bedre uttrykk. Spøker såklart, regner med at du gjør det også Halvveis spøk Skal faktisk møte kamerater for å drikke pils og se på Vålerenga - RBK, men Chelsea - Arsenal går jo først. Så får sett andre omgang hvertfall. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Det rapporteres at Arshavin skadet seg under oppvarming. Får se om det er sant eller ikke straks.. Hvorfor ikke første? Får sett 10-15 min før jeg må stikke nedover til Oslo sentrum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå