fnats Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Hver gang eg leser kommentarene til dokkar Chelsea- supportere for eg lyst å spy utover tastaturet og brenne dataen etterpå.. For en møkkagjeng! Nå er det vel kun Wendelinho som er Chelsea-supporter som skriver her? Og nå meg, selvfølgelig. Endret 2. oktober 2010 av fnats Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Nå har arsenal og chelsea en gylden mulighet å dra fra med seier. Evt spille det safe med uavgjort. Søndag blir spennede. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Nå har arsenal og chelsea en gylden mulighet å dra fra med seier. Evt spille det safe med uavgjort. Søndag blir spennede. Chelsea er vel den eneste som kan dra fra. Hvis Arsenal vinner denne kampen skiller det ett poeng fra Chelsea til Arsenal, og ett poeng fra Arsenal til Manchester United. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Og Lars. Men, jeg er da snill. (^_>^)/ Endret 2. oktober 2010 av LarsP 1 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Skyt meg nå og spar meg smerten. Forøvrig skuffende at folks om Herr Brun og Mutu glimter til med sitt fravær. To Chelsea supportere jeg kan like. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Do you think I work 24 hours a day to wait for another season? Of course I want this to be the season and I will give absolutely everything for it to be the season. I want to win the game on Sunday and I'm convinced we will win the game on Sunday. Det er liten tvil i at vi vil gjøre alt for tre poeng i dag. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 En lang natt bestående av Civilization V, Civilization V og Civilization V jagde nervene bort, men de kom som et søkk i meg nå for et par timer siden. Har bare fått noen fattige timer søvn så er premenstruell nok fra før, dette kan bli riktig så stygt. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg skal være snille mot dere Arsenal-supportere og bare tippe 5-0 seier til Chelsea. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 En lang natt bestående av Civilization V, Civilization V og Civilization V jagde nervene bort, men de kom som et søkk i meg nå for et par timer siden. Har bare fått noen fattige timer søvn så er premenstruell nok fra før, dette kan bli riktig så stygt. Nesten det samme. Bare ta bort Civilization,og erstatt det med FIFA 11:p Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Forberdninga mi til kampen har sålangt vært med en flaske Morgan og litt jaeger. Dette fikk meg forholdvis nummen helt til jeg endte opp på fest i nabobygda, som har en god del Chelsea supportere, og de fleste var til stede der. Nervevrak hele kvelden, og nervevrak nå. Vi kommer til å få så jævla mye juling at det faen ikke går an, selv om jeg halvveis drømmer at Chamakh får hattrick og stemplet JT i ballene. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Forberdninga mi til kampen har sålangt vært med en flaske Morgan og litt jaeger. Dette fikk meg forholdvis nummen helt til jeg endte opp på fest i nabobygda, som har en god del Chelsea supportere, og de fleste var til stede der. Nervevrak hele kvelden, og nervevrak nå. Vi kommer til å få så jævla mye juling at det faen ikke går an, selv om jeg halvveis drømmer at Chamakh får hattrick og stemplet JT i ballene. 4 plass etter kvelden og utenfor topp 4 neste uke Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Så nettopp lyset. Vi vinner 2-1. 4 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Så nettopp lyset. Vi vinner 2-1. Moar optimisme, pl0x. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Så nettopp lyset. Vi vinner 2-1. http://www.youtube.com/watch?v=o6hOE5MbM4Q Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Så nettopp lyset. Vi vinner 2-1. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Skal vi vinne denne, en prosentvis sjanse jeg anslår for å være 14.5% må en mann ha dagen. Andrey har ekstremkvalitetene som trengs for å bryte igjennom forsvarsmuren på Brua. Han har baller og ferdigheter nok til å lage mål på egen hånd. Med Fabregas og van Persie ute er han den spilleren vi har med høyest maksnivå. Hvis Shava er påslått, konsentrert og agressiv er dette ingen umulig oppgave. Legger alle sedlene mine i hans russiske bankkonto. Kom igjen Andrey! Endret 3. oktober 2010 av Hegland Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Så nettopp lyset. Vi vinner 2-1. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Laget: Fabianski; Sagna, Squillaci ©, Koscielny, Clichy; Song, Diaby; Nasri, Wilshere, Arshavin; Chamakh. Subs: Szczesny, Djourou, Denilson, Eboue, Rosicky , Emmanuel-Thomas, Vela Denne kampen skal jeg ikke se. Tar heller et par pils med kompiser og ser på Vålerenga - RBK senere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå