Gå til innhold

PL. Chelsea - Arsenal Kamptråd: 03.10.10

andre3028

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gibbs, Fabregas og Almunia ute for kampen mot Chelsea. Då bør Clichy skjerpe seg stort, men det har vel lite å sei når Fabregas er ute.

I tillegg til RvP, Vermaelen, Walcott, Bendtner, Ramsey såklart. Hadde vore gøy å faktisk sjå det beste laget få prøve seg i ein toppkamp, men den gang ei!

Endret av TomWhittaker
Lenke til kommentar

Lukasz Fabianski

Bacary Sagna - Laurent Koscielny - Sebastién Squillaci - Gaël Clichy

Abou Diaby - Alex Song - Jack Wilshere

Samir Nasri - Marouane Chamakh - Andrei Arshavin

Fabianski har spilt på seg selvtillit, og han har kvalitetene til å bli en toppkeeper. Wilshere spilte en god kamp mot Chelsea i fjor for Bolton. I år er han bedre og sterkere. Dette blir utrolig vanskelig, men det kan gå.

Lenke til kommentar

Dere har ikke imponert med at dere har spilt ræv fotball, resultatene har jo kommet uansett.

Som sagt, alle lag under topp 10 snur seg og tar den i 2'rn med engang Chelsea går på banen. Er vel redde for at Terry skal stjele kona deres vis ikke.

Voks opp.

Kom ifra han som mest sannsynligvis ikke har droppa ballene enda.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Hvis vi det hele tatt skal ha en sjanse, så må spillere som diaby og Song vinne midtbaneduellen. Vi vet jo hvor sterke chelsea spiller er..

Også må vi for guds skyld ikke gi Drogma rom..

Lenke til kommentar

Men det viser duellen blandt enkeltspillere. Der Chelsea dominerer mest.

Men siden Guiseppe er gått bort så vil det nok bli en hyllest med ett minutts stillhet og ett Chelsea som gir alt.

Jeg skal være snille mot dere Arsenal-supportere og bare tippe 5-0 seier til Chelsea.

Lenke til kommentar

Hver gang eg leser kommentarene til dokkar Chelsea- supportere for eg lyst å spy utover tastaturet og brenne dataen etterpå.. For en møkkagjeng!

Jeg elsker når folk generaliserer med utgangspunkt I EN ENESTE PERSON. Dette må være en ny rekord eller noe. :thumbup:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...