Wendelinho Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Så du mener at Chelsea - Arsenal er ett hatoppgjør blandt rivaler? Nåvel. Jeg ser ikke akkurat på dere som rivaler, akkurat. Zhirkov er ikke opprinnelig fra Russland. Og Abramovic valgte Chelsea med grunner, fremfor Arsenal. Josh McEachran er bedre enn Lampard. Så det er ingen krise, bare ikke Ramires starter. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 1. Ikke rivaler? Topp 4 oppgjør og London-derby. According to an internet survey of fans in December 2003, the Arsenal fans who responded to the survey said that they considered Chelsea as their third rival, after Manchester United and Tottenham Hotspur.[1] Those Chelsea fans who responded to the survey said that they considered Arsenal as their main rival, however Tottenham and Fulham are their more traditional rivals.[1] 2. Yuri Valentinovich Zhirkov was born in Tambov. Tambov (Russian: Тамбо́в) is a city in Russia. 3. Ja, Chelsea var nær konkurs. 4. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Zhirkov er født i Tambov, Russland. Så vet ikke hvor du har det fra. Abramovich ville egentlig kjøpe Liverpool først, men fikk nei. Chelsea som lå i massiv gjeld var desperate etter eier på et tidspunkt der Roman tilfeldigvis skulle kjøpe en fotballklubb. Det er først og fremst flaks som gjorde at han kjøpte Chelsea. McEachran bedre enn Lampard? Jeg vet ikke hva du har røyka, men McEachran har såvidt fått debuten sin i PL, mens Lampard har regjert i ligaen i flere år allerede. Aldri i verden om McEachran er bedre enn Lampard pr. nå, selv om han godt mulig kan bli det i fremtiden. Chelsea-Arsenal er et hatoppgjør og inntil Roman kom var det Arsenal som var sterkere enn Chelsea. Vil ikke si at dere er så sykt mye bedre nå heller, siden dere egentlig ikke har bevist noe særlig i starten. Dere har tilfeldigvis scoret tidlig og drept kamper mot de dårligere lagene i ligaen, før dere tapte mot Man City som var deres første skikkelige harde motstander. Ikke var dere langt ifra å tape poeng mot West Ham heller. Med den pengebruken Chelsea har hatt de siste årene er det egentlig merkelig at dere ikke har vunnet mer og er mer suverene spør du meg. Arsenal handler for penger i en helt annen liga, men likevel er de ikke langt ifra dere kvalitetsmessig. 5 Lenke til kommentar
itsjasonyall Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Zhirkov er født i Tambov, Russland. Så vet ikke hvor du har det fra. Abramovich ville egentlig kjøpe Liverpool først, men fikk nei. Chelsea som lå i massiv gjeld var desperate etter eier på et tidspunkt der Roman tilfeldigvis skulle kjøpe en fotballklubb. Det er først og fremst flaks som gjorde at han kjøpte Chelsea. McEachran bedre enn Lampard? Jeg vet ikke hva du har røyka, men McEachran har såvidt fått debuten sin i PL, mens Lampard har regjert i ligaen i flere år allerede. Aldri i verden om McEachran er bedre enn Lampard pr. nå, selv om han godt mulig kan bli det i fremtiden. Chelsea-Arsenal er et hatoppgjør og inntil Roman kom var det Arsenal som var sterkere enn Chelsea. Vil ikke si at dere er så sykt mye bedre nå heller, siden dere egentlig ikke har bevist noe særlig i starten. Dere har tilfeldigvis scoret tidlig og drept kamper mot de dårligere lagene i ligaen, før dere tapte mot Man City som var deres første skikkelige harde motstander. Ikke var dere langt ifra å tape poeng mot West Ham heller. Med den pengebruken Chelsea har hatt de siste årene er det egentlig merkelig at dere ikke har vunnet mer og er mer suverene spør du meg. Arsenal handler for penger i en helt annen liga, men likevel er de ikke langt ifra dere kvalitetsmessig. Kunne ikke vært mer enig. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Noen som kan roe meg ned foran søndagens kamp? Er mildt sagt pissnervøs... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Noen som kan roe meg ned foran søndagens kamp? Er mildt sagt pissnervøs... 1 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Noen som kan roe meg ned foran søndagens kamp? Er mildt sagt pissnervøs... Mer provoserende utseende skal du lete lenge etter. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Bare å hente ett poeng ville vært himmelen på søndag. Er veldig enig i Le Professeur laguttak. Bare Diaby jeg er veldig usikker på. Synes han spilte meget dårlig mot WBA, en kamp han burde ha vært mye bedre i. Nesten så det hadde vært fristende å prøvd Rosicky i stedet. Ballsikker og veldig flink til å ta løp og skape rom rundt seg. Både med og uten ball. Det er ofte det Arsenal mangler når vi ikke har Fabregas. På en annen side trenger vi fysikken til Diaby i denne kampen. Er utrolig nervøs. Tror de fleste gutta er klar over at de må heve seg voldsomt i denne kampen for å i hele tatt være nær ett poeng. Slurv og tabber må legges igjen i garderoben, og vi har en gylden mulighet å hente poeng. Bortsett fra WBA kampen synes jeg forsvaret har sett greit stabilt ut. Blir nervepinene å se hvordan de takler de store gutta på søndag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Tviler arsenal tar 3 poeng på brua. Men håper de gjør et godt forsøk. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Lasse: Diaby har ikke vært seg selv i det siste, men som du sier trenger vi rett og slett fysikken hans. Rosicky blir for veik i den rollen mot Chelsea. Lenke til kommentar
Wendelinho Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Chelsea ble kjøpt opp for èn Krone. Manchester City er sesongens vanskeligste bortekamp, og glad den er over. Arsenal blir sesongens enkleste hjemmekamp. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Arsenal blir sesongens enkleste hjemmekamp. Huffameg, nå begynner jeg å like gutten. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Først er er den lille jyplingen McEachran, som knapt har rukket å debutere i ligaen, bedre enn Frank Lampard, og nå er Arsenal det svakeste bortelaget i PL. Vet ikke helt hva jeg skal si. Har du spist noe du ikke burde ha spist i det siste, Wendelinho? Eller dunket hodet veldig hardt? God bedring, uansett. 3 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Chelsea ble kjøpt opp for èn Krone. Og, er det et poeng? Det eneste det sier er at klubben var totalt rævkjørt før Ambr. reddet den fra undergang. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Chelsea ble kjøpt opp for èn Krone. Manchester City er sesongens vanskeligste bortekamp, og glad den er over. Arsenal blir sesongens enkleste hjemmekamp. 1 Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Wendelinho, bare hold kjeft. Det er best for alle parter. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Fikk plutselig en tanke om at Theo blir med i troppen på søndag. Er det far out? Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Tror det blir knapt for Walcott. Han blir nok ute i et par uker til. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Er så nervøs foran denne at jeg pisser blod. Det har vært veldig tyst rundt Fabregas, men det lille som har kommet har indikert at han mister kampen. Da har vi Vermaelen, Fabregas og van Persie ute, de tre spillerne som måtte holde seg skadefrie gjennom hele sesongen hvis vi skulle ha en mulighet på ligagull. Chelsea har riktignok ikke imponert i åpninga, men det har ikke vi heller. Tror vi taper med ett eller to etter en jevn spillemessig kamp. Det bruker å være melodien i disse kampene. http://www.youtube.com/watch?v=dghdIQ5lcKo Det er den tida av året igjen. Endret 1. oktober 2010 av Hegland Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Chelsea har riktignok ikke imponert i åpninga, Leder serien med 3 poeng med 21-2 i målforskjell, ubeseiret i Champions League. Knepent tap mot lagets nemesis, Manchester City (tapte begge oppgjørene i fjor). Man kan gjerne si at Chelsea har hatt et lett program, men det er kjennetegn for gode lag at de evner å spille ut presumptivt dårligere lag, noe både Manchester United (Bolton) og Arsenal (WBA) har hatt problemer med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå