Urmaker Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Det er bra med hype rundt kampene, men personangrep synes jeg vi klarer oss uten. Er dere ikke enige? Endret 29. september 2010 av Urmaker Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 McEachran kom innpå mot City og var så godt som usynlig Hmm, sist jeg sjekket så hadde han en tilnærmet perfekt pasningsprosent, oppsøkte rom og snurret rundt med langt mer meriterte City-spillere da de kom for nærme ballen hans. Jeg er dog enig i at Ramires er et mer naturlig valg fra start grunnet hans rutine i store kamper. Chelsea kommer til å stille med det samme laget som startet mot City. Det gjelder bare for Ancelotti å gjøre andre bytter enn Zhirkov/Sturridge inn for Mikel/Drogba. Lenke til kommentar
Wendelinho Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Tipper 4-1 til Chelsea. Middels Middels - Gammel - Middels - Gammel Ung Ung - Gammel Gammmel - Gammel - Middels God variasjon for Chelsea dette her av aldrer i forskjellige ledd. Kakuta inn for Anelka i Pausen og litt mere Middels med Zhirkov på midtbanen etter pause for den dårilgste, vil jo gøre dette komplett, og siden jeg vinner 4-1 så bruker jeg gjerne UNG (Bruma, van Aanholdt) Arsenal Ung Ung - Ung - Ung - Ung Ung - Ung - Ung Ung - Ung - Ung Ja, men hvor er rutinen og den halveise erfaringen. Nei, jeg er lei for å si det, men som alltid før i de siste oppgjørene så er dette en kamp mellom MENN (Chelsea) og UNGER (Arsenal) Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Når ble gammel bedre enn ung når det kommer til fotball? Dessuten bør du gjøre litt research på laget før du klassifiserer alle som unge! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Kan skjønne hvordan en kan anta at Arshavin er ung, men Almunia? Kan dog si meg enig i at han ikke har all verdens med rutine. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Kan skjønne hvordan en kan anta at Arshavin er ung, men Almunia? Kan dog si meg enig i at han ikke har all verdens med rutine. Arshavin er 29. Ung? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Dette bildet ble tatt forrige uke. Ved siden av ham står 2 spillere fra vårt U10-lag. 6 Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 29. september 2010 Forfatter Del Skrevet 29. september 2010 og laget til chelsea havner på gamleheimen snart Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 og laget til chelsea havner på gamleheimen snart Drit i det, vi bare kjøper nye! 2 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Har ikke særlig håp før denne kampen, tror vi taper 2-0 eller 3-1.. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Her er jeg Arsenal supporter så det holder. Håper Arshavin deler ut det ene nyreslaget etter det andre til sine landsmenn i blått. 0-2 hadde smakt fugl! 3 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 McEachran kom innpå mot City og var så godt som usynlig Hmm, sist jeg sjekket så hadde han en tilnærmet perfekt pasningsprosent, oppsøkte rom og snurret rundt med langt mer meriterte City-spillere da de kom for nærme ballen hans. Jeg har nå lett rundt på nett etter klipp av han under den kampen, finner dessverre ingenting. Dog har jeg sett klipp av kampen mot Newcastle, minner meg veldig om Cesc og Ramsey sine første kamper for Arsenal. Veldig safe, utrolig ballsikre og omtrent ikke et eneste balltap. Mener dog å huske at jeg ikke ble nevneverdig imponert mot Chelsea, men etter andre hendelser i en kamp vi ikke snakker om rett etterpå ble jeg temmelig drita den dagen så hele dagen etter klokken 12 på morgenen er egentlig ganske blurry enda. Du har ikke en link til et klipp tilfeldigvis? Wendelinho, du har et utrolig enkelt syn på fotball generelt sett virker det som. Men du har rett i at vi har blitt dyktigt avslørt av Chelsea i de tre siste kampene mot dem, selv om vi merkelig nok har dominert omtrent alt av spill i alle. Dog så gikk de kampene i deres favør pga dere er bunnsolide defensivt og vi er en tikkende bombe bakover. Tror det samme kommer til å skje denne kampen og, tippa jo tross alt 3-0. Jeg har også smertefult forstått opp igjennom årene at den gjevnlige oscar vinneren Drogba har en tendens til å score mot oss, du trenger ikke si det i hver post du legger ut her. Har dog et lite håp før kampen, og det er at vi får en dommer som ikke er blind og annulerer mål når Ivanovic dytter vekk sin egen keeper eller når Cashley Mutherfuckingsmoneygrabbingcunt Cole klypper ned spillere i feltet. Kansje han tilogmed gir Terry et av de 103 røde han skulle ha hatt iløpet av karrieren Alltid spennende å møte Chelsea da, synes det er imponerende hvor fort de har etablert seg som en toppklubb siden stiftelsen i 2003. 1 Lenke til kommentar
Wendelinho Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Dere fikk A. Cole mens dere fikk W. Gallas pluss penger, hvorfor så sint? Og det er resultatet i en fotballkamp som gjelder, det er det som vil bli husket. Når ble Chelsea bunnsoldie defansivt? Ivanovic har ikke annet enn styrke, da tenker jeg på all styrke. Alex har kanskje ett vanvittig frispark og hodestyrken er det ikke så ille med, men han er så utrolig J*Tabu-ord* treg! Terry er ikke en angriper, noen må safe bakover på kontringer, han er jo mere en offansiv midtbanespiller enn forsvarer. A. Cole har hurtighet og noen sjeldne innlegg, og er ofte mere offansiv enn Malouda, det gir motstanderen noe å tenke på siden de bytter plass så utrolig ofte, så man kan aldri vite hvordan venstresiden til Chelsea blir. Men uansett så er van Aanholdt bedre enn A. Cole og Malouda tilsammen. Det er best med en 17 åring, en 25 åring & en 30 + åring på ett lag, fremfor bare unger som Arsenal har. Noe heter rutine i slike oppgjør. Please bytt overskriften til: Men vs Children Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Kansje pga Cashley var vårt ungdomsprodukt, ifølge Wenger vår framtidige kaptein og påsto at han elsket Arsenal. Så plutselig begynte han å ha samtaler med Chelsea i hemmelighet på hoteller og presset fram en overgang iløpet av sommeren til flere rubler, han er en jævla cunt av dimensjoner og alt ble mye verre da han kom til Chelsea. Se for deg Terry gå til City; selv om jeg tror at de fleste supportere med vett i hodet hadde nok danset på tribunenene da. Når det gjelder det defensive, ifjor var dere. Dere hadde da Dirty Carvalho, som til tross på sin skitne spillestil er en jævla god midtstopper, bedre en Terry(det er det faktisk en god del som mener, blant annet Mourinho). Ivanovic var veldig god defensivt for dere, og Cole er kompetent bakover. Terry er Terry. Over dette hadde dere enten Essien patruljerende foran eller Mikel. Sammen med en Malouda som er veldig flink til å jobbe bakover gjør dette at dere blir veldig gode defensivt. Så til slutt til en latterlig simplifisering av alder og rutine slik du gjør. Jeg ønsker at vi starter med dette laget: Almunia(Ganske gammel, begynner å få rutinen inn nå) Sagna(103? kamper i PL nå, kan gamet. "Middels") Kos (Ung, urutinert) - Kraken ("Middels" rutinert) Gibbs(Ung, urutinert) Cesc (ung - veldig rutinert) Song (Ung - ikke 100% rutinert enda) Wilshere(ung og urutinert) Rosicky ("Middels" rutinert) - Chamakh("Middels" rutinert) - Arshavin(Pretty old - Rutinert) Nå har dette her veldig lite å si, men det er jo slik du tenker. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Det er ikkje rutina som er problemet til Arsenal, det har vi over heile bana. Ikkje er laget spesielt ungt lenger heller. Arsenal er som oftast dei som er ansvarlege for sine eigne tap, det er svært sjeldan vi blir utspelte. Uheldigvis er dette noko som ikkje ser ut til å forsvinne. Personlege feil og dårleg konsentrasjon har vore ein gjengangar dei siste sesongane, og det ser ut til at det kjem til å bli slik denne sesongen også. Trur diverre det blir tap igjen mot Chelsea, Arsenal er ganske enkelt for dårlege bakover. Då tenkjer eg ikkje nødvendigvis på forsvaret åleine, men vi er altfor dårlege til å forsvare oss som lag. Lenke til kommentar
itsjasonyall Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Håper virkelig Wenger velger Fabianzki framfor Almunia framover. Har ikke sans for Almunia på noen som helst måte, bare ødelegger for laget. Reitre already! Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Både og. Almunia gjør tabber, men ingen på nivå med Fabianski, og langt ifra like ofte. En god kamp av Fabianski endrer ikke dette. 1 Lenke til kommentar
Wendelinho Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Det er ingen russere på Chelsea. Og vi har allerdet hatt en slik Judas. Nettopp Judas Joe Cole. Carvalho hadde en enorm ro og plasseringsevne og leste spillet bra. Hvorfor vil Chelsea juble når Terry selges? Han skal bli i Chelsea karrieren ut. Her er en koselig video. Ikke diss den, det er til hyllest for Ancelotti sin far som gikk bort i går. http://www.thechels.tv/2010/09/arsenal-choose-chelsea/ Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Det er ingen russere på Chelsea. Zhirkov? Uansett, grunnen til at Chelsea-spillere blir kalt russere er fordi den eneste grunnen til at mesteparten av Chelsea-troppen faktisk spiller i Chelsea, er på grunn av eieren deres. Han er jo faktisk den eneste grunnen til at Chelsea er en toppklubb. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Det er ingen russere på Chelsea. Hørt om Zhirkov? For ikke å snakke om Abramovich, hvis rubler tross alt er hele grunnen til at dere kjemper om troféer. Og vi har allerdet hatt en slik Judas. Nettopp Judas Joe Cole. Oh please, Joe Cole var ikke engang god nok til å spille fast for dere. Dessuten var det West Ham som utviklet ham, og dere har ikke et hatforhold til Liverpool. Cashley var Arsenal-supporter i sin barndom, han ble utviklet i vårt akademi og det var vi som gjorde ham til den spilleren han er i dag. Men han pisset på tilliten Wenger gav ham så fort han kjente lukten av ferske rubler. Dessuten oppførte han seg som en cunt både under og i etterkant av transfersagaen. Jeg tror vi har en god sjanse til å ta poeng på søndag. Spesielt hvis Cesc er klar, og hvis vi unngår å drite oss ut i forsvaret. Hvis Lampard fortsatt er ute, vinner vi midtbanekrigen lett. Håper på dette laget: Manuel Almunia Bacary Sagna - Laurent Koscielny - Sebastién Squillaci - Kieran Gibbs Cesc Fábregas - Alex Song - Abou Diaby Samir Nasri - Marouane Chamakh - Andrei Arshavin 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå