Gå til innhold

PL. Chelsea - Arsenal Kamptråd: 03.10.10

andre3028

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, jeg mente egentlig det

Ser ut som Nasri har fått seg en vane med å score mot WBA da, det er jo bra. Kan virke som han har et lite gjennombrudd i år.

Men dette blir litt av en søndag. Skikkelig spent på denne kampen for å se hvordan Arsenal kan måle seg mot topp motstand og på hvor gode Chelsea virkelig er.

Lenke til kommentar

:mad:

Har samme følelsen, dog vil jeg ikke ta denne kampen som et tegn på hvordan vi måler oss mot god motstand, da det vi kommer til å stille veldig redusert. Irriterer meg at vi ikke får noen skikkelige physioer.

Litt off-topic, men tror du en ny physio virkelig vil hjelpe? Vi ser jo selv taklingene arsenal blir utsatt for.

Lenke til kommentar

Ja, virkelig.

Vi hadde aldri disse problemene før den forrige physioen sluttet for å bli med på Englands landslag (Gary Lewin, mannen som redda livet til John Terry), og da hadde vi oftere tynnere stall samtidig som vi var mer skadeutsatte for vi spilte mye raskere fotball. Jeg tror en verdensklasse physio hadde gjort under. Dessuten sliter vi med masse hamstring skader føler jeg, og de kommer av mange forskjellige grunner. Ikke bare taklinger.

Lenke til kommentar

:mad:

Har samme følelsen, dog vil jeg ikke ta denne kampen som et tegn på hvordan vi måler oss mot god motstand, da det vi kommer til å stille veldig redusert. Irriterer meg at vi ikke får noen skikkelige physioer.

Litt off-topic, men tror du en ny physio virkelig vil hjelpe? Vi ser jo selv taklingene arsenal blir utsatt for.

I år mot Blackburn var det jo en fislete 1-1 duell som satte Van Persie ut av spill. Det er ikke så rart at det kommer på samme spillerene(Walcott, RvP) hele tiden, de er mer skadeutsatte.

Lenke til kommentar

Drogba scorer ALLTID mot Arsenal

Chelsea stiller slik:

Cech

Ivanovic - Terry - Alex - A. Cole

Mikel

Ramires - Essien

Anelka - Drogba - Malouda

Kaptein: Terry

Frispark langt: Alex

Frispark kort: Drogba

Cornere: Malouda og Drogba

Straffetager: Anelka eller Drogba

Selvom jeg håper at Chelsea stiller slik:

Cech

Ivanovic - Terry - Alex - van Aanholdt

Mikel

Ramires - J. McEachran

Kakuta - Anelka - Zhirkov

Lenke til kommentar

"They see me trollin', they hatin'" Tenker sikkert Wendelinho nå. Bare å ta en kikk på postene hans. Men nok off-topic.

Forventer egentlig en Chelsea-seier her, grunnet skadene på Arsenal og hjemmebanefordelen, men det hadde vært veldig morro med hvertfall uavgjort, om ikke seier til Arsenal. Tror nok enhver "Gunner" ville tatt imot en uavgjort i denne kampen her. Arsenal stiller vel:

Fabianski?

Sagna - Kos - Squillaci - Clichy

Diaby - Song - Fabregas

Nasri - Chamakh - Arshavin

Med Wilshere på Fabregas' plass dersom han ikke er tilbake igjen. Det ser ikke helt fryktinngytende ut med alle de skadete spillerene.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Arsenal har en ung stall. Så å sette innpå ungutter gir jo faktisk ingen stor forskjell.

Hadde det vært Man Utd jeg hadde satt opp ungutter mot, så hadde det vært noe annet.

De kampene Drogba scorer mot Arsenal, vinner Chelsea.

Og Chelsea har nesten alltid vunnet mot Arsenal med Drogba på banen.

Chelsea scorer mere med ENTEN Anelka eller Drogba.

Og Drogba er ute av kamptrening etter å ha måttet stå over mot Marseille.

Så han kan komme inn som innbytter.

Bosingwa kan også bli klar til denne.

Lenke til kommentar

Cech

Ivanovic - Terry - Alex - van Aanholdt

Mikel

Ramires - J. McEachran

Kakuta - Anelka - Zhirkov

Jeg liker det :)

McEachran kom innpå mot City og var så godt som usynlig, han har kansje et stort talent men han må gjerne starte. Ramires og Mikel er ikke dårlige men dere har bedre, vi hadde rompekjørt dere på midten enda mer iløpet av kampen en vi gjorde i kampene ifjor mot dere.

De 3 framme skremmer ingen, om dere ikke starter med Drogba lurer jeg faktisk på om Ancelotti går inn for 0 poeng.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...