Big Tone Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 WBA? Når spilte vi mot dem? Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 1. Serierunde 08/09. Nasri scoret i debuten, husker du? Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Aha Trodde du mente i år jeg Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Ja, jeg mente egentlig det Ser ut som Nasri har fått seg en vane med å score mot WBA da, det er jo bra. Kan virke som han har et lite gjennombrudd i år. Men dette blir litt av en søndag. Skikkelig spent på denne kampen for å se hvordan Arsenal kan måle seg mot topp motstand og på hvor gode Chelsea virkelig er. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Slo sammen to tråder med samme tema, så det kan hende at et par innlegg på første side ikke gir mening. Reaksjoner taes på PM. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Ja, jeg mente egentlig det Har samme følelsen, dog vil jeg ikke ta denne kampen som et tegn på hvordan vi måler oss mot god motstand, da det vi kommer til å stille veldig redusert. Irriterer meg at vi ikke får noen skikkelige physioer. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Ja, jeg mente egentlig det Har samme følelsen, dog vil jeg ikke ta denne kampen som et tegn på hvordan vi måler oss mot god motstand, da det vi kommer til å stille veldig redusert. Irriterer meg at vi ikke får noen skikkelige physioer. Litt off-topic, men tror du en ny physio virkelig vil hjelpe? Vi ser jo selv taklingene arsenal blir utsatt for. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Ja, virkelig. Vi hadde aldri disse problemene før den forrige physioen sluttet for å bli med på Englands landslag (Gary Lewin, mannen som redda livet til John Terry), og da hadde vi oftere tynnere stall samtidig som vi var mer skadeutsatte for vi spilte mye raskere fotball. Jeg tror en verdensklasse physio hadde gjort under. Dessuten sliter vi med masse hamstring skader føler jeg, og de kommer av mange forskjellige grunner. Ikke bare taklinger. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Ja, jeg mente egentlig det Har samme følelsen, dog vil jeg ikke ta denne kampen som et tegn på hvordan vi måler oss mot god motstand, da det vi kommer til å stille veldig redusert. Irriterer meg at vi ikke får noen skikkelige physioer. Litt off-topic, men tror du en ny physio virkelig vil hjelpe? Vi ser jo selv taklingene arsenal blir utsatt for. I år mot Blackburn var det jo en fislete 1-1 duell som satte Van Persie ut av spill. Det er ikke så rart at det kommer på samme spillerene(Walcott, RvP) hele tiden, de er mer skadeutsatte. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Vermaelen starter ikke. Lenke til kommentar
Wendelinho Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Drogba scorer ALLTID mot Arsenal Chelsea stiller slik: Cech Ivanovic - Terry - Alex - A. Cole Mikel Ramires - Essien Anelka - Drogba - Malouda Kaptein: Terry Frispark langt: Alex Frispark kort: Drogba Cornere: Malouda og Drogba Straffetager: Anelka eller Drogba Selvom jeg håper at Chelsea stiller slik: Cech Ivanovic - Terry - Alex - van Aanholdt Mikel Ramires - J. McEachran Kakuta - Anelka - Zhirkov Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Drogba scorer ALLTID mot Arsenal Merkelig... Man ser viktigheten av Squillaci allerede, veldig viktig å ha når Vermaelen eller Koscielny er borte. Er det noen news på om Cesc rekker kampen? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Drogba scorer alltid mot arsenal sier du, likevel vil du ikke ha ham med fra start? Kakuta, Zhirkov og Van Aanholt inn, ut med bøssene Malouda, Essien og Cole. Detta har du åpenbart greie på. Smartingen. Endret 29. september 2010 av Goldwing Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) "They see me trollin', they hatin'" Tenker sikkert Wendelinho nå. Bare å ta en kikk på postene hans. Men nok off-topic. Forventer egentlig en Chelsea-seier her, grunnet skadene på Arsenal og hjemmebanefordelen, men det hadde vært veldig morro med hvertfall uavgjort, om ikke seier til Arsenal. Tror nok enhver "Gunner" ville tatt imot en uavgjort i denne kampen her. Arsenal stiller vel: Fabianski? Sagna - Kos - Squillaci - Clichy Diaby - Song - Fabregas Nasri - Chamakh - Arshavin Med Wilshere på Fabregas' plass dersom han ikke er tilbake igjen. Det ser ikke helt fryktinngytende ut med alle de skadete spillerene. Endret 29. september 2010 av Maefteda Lenke til kommentar
Wendelinho Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Arsenal har en ung stall. Så å sette innpå ungutter gir jo faktisk ingen stor forskjell. Hadde det vært Man Utd jeg hadde satt opp ungutter mot, så hadde det vært noe annet. De kampene Drogba scorer mot Arsenal, vinner Chelsea. Og Chelsea har nesten alltid vunnet mot Arsenal med Drogba på banen. Chelsea scorer mere med ENTEN Anelka eller Drogba. Og Drogba er ute av kamptrening etter å ha måttet stå over mot Marseille. Så han kan komme inn som innbytter. Bosingwa kan også bli klar til denne. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Cech Ivanovic - Terry - Alex - van Aanholdt Mikel Ramires - J. McEachran Kakuta - Anelka - Zhirkov Jeg liker det McEachran kom innpå mot City og var så godt som usynlig, han har kansje et stort talent men han må gjerne starte. Ramires og Mikel er ikke dårlige men dere har bedre, vi hadde rompekjørt dere på midten enda mer iløpet av kampen en vi gjorde i kampene ifjor mot dere. De 3 framme skremmer ingen, om dere ikke starter med Drogba lurer jeg faktisk på om Ancelotti går inn for 0 poeng. Lenke til kommentar
Wendelinho Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Alltid like sympatisk... Stakkars, du har det kanskje ikke så bra du. Vil du snakke om det? 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Wenger håper Fabregas er tilbake igjen. Typisk sånn situasjon hvor man er usikker helt fram til kampen starter om Fabregas er frisk. Noen ganger satser Wenger på alt på et kort og andre ganger ikke. Vi får se. Endret 29. september 2010 av Maefteda 1 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Logg av pcen, ta på deg helly hansen parkdressen din og lokaliser nærmeste vannpytt mens du enda kan. Seriøst. 1 Lenke til kommentar
Wendelinho Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Fabregas er FISK ja. Essien er en Bison-Okse. Hvis vi lar Josh starte, gjør vi ikke akkurat slik som Arsenal alltid gjør mot oss? Sende utpå småunger for å tape? Dette er en duell med menn mot unger. Drogba har 12 mål mot Arsenal på 12 kamper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå