Big Tone Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Uansett, jeg holder heller med et lag som spiller ærlig enn Chelsea. Holder du med Contador? Holder ikke du med Juve da? (..Ja, det var en fleip) Ouch! Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Dere har ikke gjort ETT skikkelig godt kjøp siden Mourinho fikk fyken for tre år siden. Dere har ikke vunnet ETT trofé på fem år. Hvem er kulest nå? Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Dere har ikke gjort ETT skikkelig godt kjøp siden Mourinho fikk fyken for tre år siden. Dere har ikke vunnet ETT trofé på fem år. Hvem er kulest nå? Chelsea har 1 PL-tittel, Arsenal har 13. Enough said. 4 Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Dere har ikke gjort ETT skikkelig godt kjøp siden Mourinho fikk fyken for tre år siden. Dere har ikke vunnet ETT trofé på fem år. Hvem er kulest nå? Chelsea har 1 PL-tittel, Arsenal har 13. Enough said. Chelsea har blitt vunne serien 4 gongar, derav 3 i PL. Arsenal har vunne serien 13 gongar, derav 3 i PL. Trist, men sant! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Dere har ikke gjort ETT skikkelig godt kjøp siden Mourinho fikk fyken for tre år siden. Dere har ikke vunnet ETT trofé på fem år. Hvem er kulest nå? Chelsea har 1 PL-tittel, Arsenal har 13. Enough said. Hva har du røyka? Chelsea har 4 serietitler, hvorav 3 er i Premier League (og den fjerde i gamle førstedivisjon). Arsenal har 13 serietitler, hvorav 3 er i Premier League. Edit: Ops, litt seint. Endret 6. oktober 2010 av Herr Brun Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Det var absolutt ikke tilfeldig at jeg sløyfet de tre siste, nei - blir feil å regne titler som er opparbeidet ved hjelp av juks (akkurat som at Juve ble fratatt to titler under Calciopoli - om det er riktig eller ei er en annen sak, uinteressant i denne sammenhengen). I mitt hode vil Chelsea iallefall ha 1 ligatittel (gamle systemet + PL) mens Arsenal ha 13 (ditto). Om dette bare er meg, mulig - men får ikke håpe det. Smålig? Ja Endret 6. oktober 2010 av Herthugen 2 Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Chelsea har 1 PL-tittel, Arsenal har 13. Enough said. Haha, flaut å se hva Anal-fansen tyr til for å sverte Chelsea. Runke til gamle prestasjoner begynner å bli kjedelig. Poenget til treblad er at dere er en vits i dag. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Chelsea har 1 PL-tittel, Arsenal har 13. Enough said. Haha, flaut å se hva Anal-fansen tyr til for å sverte Chelsea. Runke til gamle prestasjoner begynner å bli kjedelig. Poenget til treblad er at dere er en vits i dag. Vel, for det første er jeg ikke Arsenal-supporter og kommer heller aldri til å bli det. For det andre foretrekker jeg konkurranse på et mest mulig fair grunnlag, ikke en konkurranse der den ene klubben jukser(doper) seg til titler. Hvor var dere for 10 år siden? Det er rett og slett trist når to pengeklubber troner øverst på ligatabellen, da har noe gått galt i løpet av årene. Det at det skjer "over natten" gjør det bare enda verre Endret 6. oktober 2010 av Herthugen 8 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 For 12 år siden var Chelsea omtrent 1 skade på Gus Poyet fra å vinne PL uten doping. Det hadde det stått respekt av. Nå derimot, betyr ikke tittelen på langt nær hva den ville gjort for 12 år siden for Chelsea. Chelsea har indirekte kjøpt seg til tittelen med penger de ikke har tjent. De andre klubbene må også kjøpe spillere, men forskjellen er at dette er cash de har tjent inn selv uten tilfeldigheter. 2 Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Hvor var dere for 10 år siden? Regjerende FA Cup-mestere. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Ah, treblad. Han kan dette med zinger's. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Dere har ikke gjort ETT skikkelig godt kjøp siden Mourinho fikk fyken for tre år siden. Dere har ikke vunnet ETT trofé på fem år. Hvem er kulest nå? Haha. Du trekket ut en liten del av innlegget mitt, og kommer med en helt håpløst usaklig kommentar. Latterlig. Har du virkelig ikke noe bedre å komme med? Hva med å faktisk svare på det jeg skriver? Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) nvm Endret 6. oktober 2010 av Herthugen Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Det var absolutt ikke tilfeldig at jeg sløyfet de tre siste, nei - blir feil å regne titler som er opparbeidet ved hjelp av juks (akkurat som at Juve ble fratatt to titler under Calciopoli - om det er riktig eller ei er en annen sak, uinteressant i denne sammenhengen). I mitt hode vil Chelsea iallefall ha 1 ligatittel (gamle systemet + PL) mens Arsenal ha 13 (ditto). Om dette bare er meg, mulig - men får ikke håpe det. Smålig? Ja Sier meg enig her. Om Chelsea eller City vinner i år kommer jeg til og få samme følelsen som ifjor; ingenting. Om United eller noen andre hadde vunnet hadde jeg følt meg skuffet, forbannet og antagligvis kommet med en dårlig unnskyldning om at det laget har hatt sinnsykt flaks elsn, men med Chelsea og City er det bare tomt. En bortkasta PL sesong. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Så det du sier er at hvis det står mellom Man Utd og City/Chelsea håper du på sistnevnte da? For å ikke bli skuffet. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Det var absolutt ikke tilfeldig at jeg sløyfet de tre siste, nei - blir feil å regne titler som er opparbeidet ved hjelp av juks (akkurat som at Juve ble fratatt to titler under Calciopoli - om det er riktig eller ei er en annen sak, uinteressant i denne sammenhengen). I mitt hode vil Chelsea iallefall ha 1 ligatittel (gamle systemet + PL) mens Arsenal ha 13 (ditto). Om dette bare er meg, mulig - men får ikke håpe det. Smålig? Ja Faen mann, jeg liker deg! Smålig nei, absolutt ikke. Jeg tenker helt likt, derfor bryr jeg meg ikke om Chelsea og City vinner ting kontra feks Arsenal og Liverpool. Deres evt titler vil bety så uendelig mye mer da de vil komme på redelig vis med "egne" spillere. A. Cunt og Anelka forbinder jeg med Arsenal, ikke Chelsea. Essien er Lyon, Malouda det samme og Drogba Marseille. Kjøpt å betalt med penger de ikke hadde. Chelsea og Shitty er ødelagt for alltid. Endret 6. oktober 2010 av Goldwing 5 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Så det du sier er at hvis det står mellom Man Utd og City/Chelsea håper du på sistnevnte da? For å ikke bli skuffet. Nei, håper at noen andre enn de to vinner selvsagt. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Yes, forstår. Ble litt uklart i og med at de fleste prioriterer å føle ingenting framfor skuffelse Skjønte jo egentlig hva du mente. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Smålig nei, absolutt ikke. Jeg tenker helt likt, derfor bryr jeg meg ikke om Chelsea og City vinner ting kontra feks Arsenal og Liverpool. Deres evt titler vil bety så uendelig mye mer da de vil komme på redelig vis med "egne" spillere. A. Cunt og Anelka forbinder jeg med Arsenal, ikke Chelsea. Essien er Lyon, Malouda det samme og Drogba Marseille. Kjøpt å betalt med penger de ikke hadde. Obvious troll is obvious. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå