Hyperio Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg tenkte; klin den i krysset bare fordi det er pent å se på. Og det skjer. Solid mål. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 ...Hater Chelsea over alt på jord. Fitteklubb. 2 Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Samme faen, jeg er fornøyd med dette. I store deler av kampen beleirer vi Chelseas banehalvdel og spiller dem ut. Det UTEN sentrallinja vår attpåtil. Alle som vet en døyt om fotball vet hvor skjebnesvangert det er å stå uten store deler av sentrallinja si. Når vi står uten hele, så er det klart at vi har et stort handikap. Likevel har vi baller nok til å stå høyt og presse Chelsea, og vi fortjener MINIMUM uavgjort i denne kampen. Det kan vel ingen være uenig i. Vi gjør en svært god kamp, alt tatt i betraktning. Stolt av å være gooner idag. 9 Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Samme faen, jeg er fornøyd med dette. I store deler av kampen beleirer vi Chelseas banehalvdel og spiller dem ut. Det UTEN sentrallinja vår attpåtil. Alle som vet en døyt om fotball vet hvor skjebnesvangert det er å stå uten store deler av sentrallinja si. Når vi står uten hele, så er det klart at vi har et stort handikap. Likevel har vi baller nok til å stå høyt og presse Chelsea, og vi fortjener MINIMUM uavgjort i denne kampen. Det kan vel ingen være uenig i. Vi gjør en svært god kamp, alt tatt i betraktning. Stolt av å være gooner idag. Helt enig. Trodde egentlig dette skulle bli ordentlig pinlig, men vi har gjort en god kamp. 2-0 er egentlig flatterende. Uavgjort hadde speilet kampen bedre (Se bort fra de siste minuttene etter 2-0 scoringen). Da det blir voldsomme strekk i laget. Lenke til kommentar
robolai Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Herlig seier Nesten full pott etter 7 kamper og 4 poeng ned til city Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Enig i at det er veldig imponerende å presse chelsea såpass mye på hjemmebane, MEN det blir ikke skapt stort, så hvorfor alle mener det er så utrolig ufortjent er merkelig. Chelsea med de største sjansene, og med mål. Naturlig? City har spilt mye possession fotball, men skaper minimalt, ikke mye ufortjent at blackburn fikk uavgjort for eksempel. Eller juventus, sunderland tapet var heller ikke SÅ ufortjent. Poenget er at å ha ballen mye betyr fint lite når man ikke klarer å skape noe ut av det. Nå det er sagt var arsenal gode, og uavgjort hadde vært greit. Endret 3. oktober 2010 av Crispin Lenke til kommentar
Populært innlegg Old Game Skrevet 3. oktober 2010 Populært innlegg Del Skrevet 3. oktober 2010 Wow, jeg er imponert over Arsenal. Spiller lekker fotball i samfulle minutter og hadde de hatt en spiller som Drogba i laget ville de vunnet komfortabelt. Chelsea scorer på tilfeldigheter og Arsenals egne feil. Chamakh er faen meg bøtte foran mål, burde minimum fått ei kasse i dag. Gå med hodet høyt Gunners. Ikke bare er klubben deres pride of London, de spiller nydelig fotball. Ting vil snu, Arsenal er fremtiden. Se på Jack Wilshere, faen heller, for en spiller. Chelsea er 2/3 kjøpelag, resten pensjonister som snart er ferdig. Drogba blir 33 neste sesong og er skadeutsatt. Wilshere kunne vært barnebarnet hans. 15 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 fyfaen så flatterende, Arsenal spiller jo Chelsea ut i pølsebua. Quoter Game her jeg... Forøvrig sinnsykt at noen virkelig kan mene at Chelsea fortjener noe ute av denne kampen. De skaper 1-2 farlige situasjoner og har ellers ganske flaks både med at vi brenner og brenner og at Alex og Drogba scorer mål de ikke hadde scoret på 100 forsøk igjen. Sjelløst, kvalmt og ekkelt. Lag som Chelsea fortjener ikke å eksistere. Det var en spiller på banen idag ifra Chelsea som ikke har kommet til klubben ved hjelp av juks, EN! Vet ikke hvem som var vår beste, Nasri hadde tatt den hadde det ikke vært for noen forferdelige pasninger. Fabianski var solid, det hadde jeg virkelig ikke forventa. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Det er en trist tid vi lever i når kjøpelagene Chelsea og City er på 1 og 2.plass på Premier League-tabellen Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Vi kan spele så flott vi berre vil, tapte gjorde vi okke som. Med sjølmord i forsvar og sløsing med sjansane vinn du ikkje mot topp motstand, og det er slik vi har spelt i alle dei seinaste kampane mot gode lag. Håplaust. Forbanna lei av å tape på denne måten no. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Det blir annerledes på Emirates. Btw, dagens Arsenal hadde knust United. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Det blir annerledes på Emirates. Btw, dagens Arsenal hadde knust United. Hehe, mye snakk, det skjer jo aldri. 1 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Btw, dagens Arsenal hadde knust United. Nei. Dagens Arsenal hadde fått en lignende kamp som mot dem på Trafford ifjor, men vi setter ikke sjangsene våre. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Det er en trist tid vi lever i når kjøpelagene Chelsea og City er på 1 og 2.plass på Premier League-tabellen Jæjæ, vi har nå sjela og historien å kose oss med i tunge stunder. Skcååål for det! Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Det blir annerledes på Emirates. Btw, dagens Arsenal hadde knust United. Dagens Arsenal hadde ikkje slått nokon topplag. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) -- Endret 3. oktober 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Arsenal er flink med ballen og løper utrolig mye, men de mangler kvaliteten på topp. Dette er grunnen til at Arsenal atter en gang blir ett nummer for liten. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Det blir annerledes på Emirates. Btw, dagens Arsenal hadde knust United. Dagens Arsenal hadde ikkje slått nokon topplag. Vi så jo det idag med redusert mannskap Jeg er totalt uenig. På gode dager kan vi slå alle lag i hele verden. 1 Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Arsenal er flink med ballen og løper utrolig mye, men de mangler kvaliteten på topp. Dette er grunnen til at Arsenal atter en gang blir ett nummer for liten. Eg tykkjer det er merkverdig at så mange meinar det er på topp vi manglar noko. For meg er det heilt klart defensivt vi er dårlege. Konsentrasjon og samspel bakover er det vi treng, framover skal vi klare oss greitt. Framover kan ein sei at vi hadde ein dårleg dag, men bakover hadde vi ein ganske typisk dag (men langt frå ein av dei verste). Det blir annerledes på Emirates. Btw, dagens Arsenal hadde knust United. Dagens Arsenal hadde ikkje slått nokon topplag. Vi så jo det idag med redusert mannskap Jeg er totalt uenig. På gode dager kan vi slå alle lag i hele verden. Jepp, på gode dagar kan vi det. Eg tenkte heilt spesifikt på det vi såg i dag. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg mener at det vi så idag ikke er helt ute på blåberplukking. Mye bedre en jeg fryktet på forhånd. Med marginene på våres side hadde jeg ikke hatt noen problemer med å se at vi fikk 3 poeng idag, selv om 1 poeng hadde kanskje vært mer sannsynlig. Etter 2 målet blir vi totalt blottet, men om resultatet hadde vært annerledes, ville ikke det ha skjedd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå