Gjest medlem-140898 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 De fleste har lagt merke til det, ja Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Hva faen? Drogba ser jo sympatisk ut i dag To stygge stemplinger på 1 min, ingen av de blir kort. Diaby ute 3-4 uker. FML Endret 3. oktober 2010 av stizzen Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 SELVFØLGELIG skal noen bli skadet. SELVFØLGELIG!!!!!!! Og diaby ja, mhm. faen i helvete. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 FY faen!! Dette er SÅ SYYYYKT STANDARD!! Hvis Diaby blir ute nå, da har ikke jeg råd lenger.. Helvete altså.. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Resten av sesongen på Diaby der. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Vil ha Rosicky inn nå. Diaby er i sykt dårlig form. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Nå som Diaby faktisk har spilt ganske bra..Får bare håpe det var overflatisk, og at det gjorde vondt der og da.. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Denilson kommer jeg til å bli rævkjørt av Essien, Mikel og Ramires. Heller inn med Rosicky. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Vil ha Rosicky inn nå. Diaby er i sykt dårlig form. Whaaaaaaaaaaaat? Han har jo spilt kanonbra i dag? Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Blackpool FTW! :!: bra dag Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Ah, Diaby fortsetter Det er 45 min til, og alt kan skje. Vi har ikke spilt en dårlig kamp, og vi har skapt en del sjanser vi burde kanskje ha putta. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Blackpool FTW! :!: bra dag Du er ikke særlig flink med matte forstår jeg? Uansett, det måtte skje. Dere finner meg i badekaret....... Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Vil ha Rosicky inn nå. Diaby er i sykt dårlig form. Whaaaaaaaaaaaat? Han har jo spilt kanonbra i dag? Stopper for mye opp og mister mye ball. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Blackpool FTW! :!: bra dag Du er ikke særlig flink med matte forstår jeg? Uansett, det måtte skje. Dere finner meg i badekaret....... Åjoda. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Feilkast, faktisk. Trodde vi ble ferdig med sånt på guttelaget. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 fyfaen så flatterende, Arsenal spiller jo Chelsea ut i pølsebua. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Helt utrolig at vi ikke har scort enda. Vi overkjører de. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Vi styrer kampen fint nå, men bare vent, chelsea får en overgang som de scorer på før vi rekker å score. Det er standard. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå