JoMs Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Hei! Jeg skal fjerne dashbordet så jeg kommer inn til luft-styringshjulene så jeg kan skifte LED i de. Jeg har fått løst den delen som er midt i bilen. Altså alt opp til sigarettenderen er løs, men fra der er jeg litt stuck. Så, hvordan kan jeg få åpnet panelet med luftstyringshjulene? -JoMs Lenke til kommentar
swea Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Jeg skal fjerne dashbordet så jeg kommer inn til luft-styringshjulene så jeg kan skifte LED i de. Jeg har fått løst den delen som er midt i bilen. Altså alt opp til sigarettenderen er løs, men fra der er jeg litt stuck. Så, hvordan kan jeg få åpnet panelet med luftstyringshjulene? -JoMs Hvis du med lufstyringshjul mener de du vrir på for å endre luftstrømmen, har jeg gjort det på min "B", men med klimaanlegg. Det er nå en stund siden, så det er ikke sikkert jeg husker alt uten videre... Tror likevel du kan gå samme vei. Det er imidlertid ikke LED, men små glødepærer som kjøpes med holder hos Opel for 50-60,-/stk., eller løse hos f.eks. Mekonomen til 1/5 av prisen. Du trenger ikke å løsne på ting som er under sig.tenneren. Du må ta løs ramma/dekselet under radioen. Det er festet med klips som knekker lett. Videre må du løsne radioen og ta den ut tror jeg, for å komme bedre til. Når dekselet er borte, ser du skruer som det er festet med. Ved å være litt fingernem, klarer du såvidt å lirke løs pæreholder så du får satt i ny pære. Kan være lettere med ei lang tang som er bøyd i enden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå