Gå til innhold

Admin mod ell lignende på lan?


Anbefalte innlegg

Jeg og "noen" venner skal ha lan og jeg tenkte det hattt vært festlig med admin mod ell lignenede på min server..? har testa clanmod med det resultat at serveren hang seg ettet 30 min oppetid... den nyeste versonen av admin mod har jeg ikke fått til og virke så jeg lurte på om det finnes noen "admin mod" beregnet for lan servere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

hadde ikke hørt om amx mod når jg lagde den, amx mod har også rykte på seg får og være mer "leketøy" en Clanmod osv

 

oh, leste ikke posten ordentlig :)

 

hmm nei si det?'

hvis den brukes på større lan ville jeg heller gått for clan og admin eller lignende

bare min mening. jeg er ingen ekspert :p

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg har superheromod på serveren min men når jeg installerer en plugin som sephirot som løper fort så når jeg starter spiller løper han ikke fort hvorfor???? :( og en ting til hva mener dem med "player" "my_password" "abcdefghijklmnopqrstuvwxyz" "a" jeg forstår ikke det med my_password?????? :?:

Lenke til kommentar
Jeg har superheromod på serveren min men når jeg installerer en plugin som sephirot som løper fort så når jeg starter spiller løper han ikke fort hvorfor???? :( og en ting til hva mener dem med "player" "my_password" "abcdefghijklmnopqrstuvwxyz" "a" jeg forstår ikke det med my_password?????? :?:

 

 

Har liksom:

 

"player" > nicket på admin

 

"my_password" > passordet hans

 

"abc.." > rettigheter

 

"a" > rettigheter

 

 

Og etter du har gjort det kan admins putte "setinfo .." inni configen hans slik at han blir automatisk logget som admin inne på serveren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...