Joakim87 Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Jeg og "noen" venner skal ha lan og jeg tenkte det hattt vært festlig med admin mod ell lignenede på min server..? har testa clanmod med det resultat at serveren hang seg ettet 30 min oppetid... den nyeste versonen av admin mod har jeg ikke fått til og virke så jeg lurte på om det finnes noen "admin mod" beregnet for lan servere? Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Amx mod funker ganske fint, enkelt å sette opp også. http://amxmod.net - ganske mange kule mods til det også.. Matrix Jump, Roll the dice, superhero, warcraft og mange andre Lenke til kommentar
Joakim87 Skrevet 25. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2003 har lastet det ned nå, får se om den innkompetente meg klarer og innstalere det.. Lenke til kommentar
Joakim87 Skrevet 25. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2003 Hvordan legge til plugins? Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Du stapper filen i plugins mappen, så skriver du filnavnet i plugins.ini - du ser hvordan det er gjort med alle de andre som ligger der. Lenke til kommentar
Joakim87 Skrevet 25. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2003 hvordan lage en admin da? Dette var vansklig kunne de ikke bare laget en setup fil sånn at alt innstalerte seg av seg selv? Lenke til kommentar
s_M_p Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 følger det ikke med readme fil ? mener det sto greit fortalt der hvordan det skulle gjøres : ) Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 hvordan lage en admin da?Dette var vansklig kunne de ikke bare laget en setup fil sånn at alt innstalerte seg av seg selv? Bare se i users.ini i mappa, der ser du eksempler. Er da ikke så vanskelig? Klarte det med en gang selv.. Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Superheromod Rocker PS:: Det er jeg som har laga de kulaste heltene Bazooka;Magneto;Anubis;Agent;Phasing;Shinobi;Poison Ivy;Luke Skywaler;Cyclops;Colossus;Kamakazee;Bomberman;Aquaman;Windwalker +flere som ikke er utgitt enda Lenke til kommentar
Octavian Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 har en HLDS lan server selv... bruker Admin mod, clan mod, chicken mod, statsme, og plbot denne er til cs men er enkelt og sett om til andre mods også (du bruker HL engine? mod til HL?) Lenke til kommentar
Octavian Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 denne serveren er da lagt under, Gamezservershl og HL game (client) ligger på GamezFPSHalf-Life så jg hoster og joiner fra samma maskin PS AMX mod funker ikke samen med admin og clan mod trur jg Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 PS AMX mod funker ikke samen med admin og clan mod trur jg Hva skal du med de når du har AMX mod? :o Lenke til kommentar
Octavian Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 hadde ikke hørt om amx mod når jg lagde den, amx mod har også rykte på seg får og være mer "leketøy" en Clanmod osv oh, leste ikke posten ordentlig hmm nei si det?' hvis den brukes på større lan ville jeg heller gått for clan og admin eller lignende bare min mening. jeg er ingen ekspert Lenke til kommentar
BinZo Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Jeg har superheromod på serveren min men når jeg installerer en plugin som sephirot som løper fort så når jeg starter spiller løper han ikke fort hvorfor???? og en ting til hva mener dem med "player" "my_password" "abcdefghijklmnopqrstuvwxyz" "a" jeg forstår ikke det med my_password?????? :?: Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Jeg har superheromod på serveren min men når jeg installerer en plugin som sephirot som løper fort så når jeg starter spiller løper han ikke fort hvorfor???? og en ting til hva mener dem med "player" "my_password" "abcdefghijklmnopqrstuvwxyz" "a" jeg forstår ikke det med my_password?????? :?: Har liksom: "player" > nicket på admin "my_password" > passordet hans "abc.." > rettigheter "a" > rettigheter Og etter du har gjort det kan admins putte "setinfo .." inni configen hans slik at han blir automatisk logget som admin inne på serveren. Lenke til kommentar
BinZo Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 hva mener du med passord??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå