NavStar22 Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Er vanvittig forbannet på Windows Movie Maker jeg har sittet flere timer med nå for å finne en måte å redigere mine mp4-videoer fra mobilen. Først klarer den ikke å åpne mp4-video. Så prøver jeg å konvertere til AVI, men da klarer den ikke vise bilde, bare lyd! Så prøver jeg 7-8 programmer for å konvertere til WMV, men finner ingen gratis som ikke lager reklame-vannmerke i videoen! Hvordan i all verden kan man få redigert sine mp4-videoer i Windows?! Dette er dråpen som får alt til å flyte over med Windows! Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Uten nødvendige codecs kan du ikke redigere i noen programmer. Og hvis du hadde fulgt med litt, f.eks. på DinSide, så hadde du kanskje funnet dette: http://www.dinside.no/851554/xmedia-recode Lenke til kommentar
NavStar22 Skrevet 25. september 2010 Forfatter Del Skrevet 25. september 2010 Å takk for tipset! Dette ser jo ut til å virke! Var nær ved å gå helt til vanvidd etter å ha prøvd nesten 10 convertere som bare lager vannmerke før man kjøper programmet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå