KiPh Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Har abonnemente mobil surf som gir meg 500 mb i mnd. Lurer på om det er en mulighet om man kan sjekke hvor mye man har brukt? Når jeg kobler meg til hjemme nettverket mitt så brukes vel ikke noe av de 500mb mine? Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Er dette med telenor/djuice? De har isåfall app for iPhone der man kan sjekke, det finnes data-widget for Android, og man kan vel også logge inn på min side-greiene til telenor for å se.. Hvordan det er med andre operatører vet jeg ikke. Lenke til kommentar
KiPh Skrevet 25. september 2010 Forfatter Del Skrevet 25. september 2010 (endret) Har Djuice :O Men når jeg sitter på hjemme nettverket, blir det trekt ifra MB av de 500MB? Endret 25. september 2010 av KiPh Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Har Djuice :O Men når jeg sitter på hjemme nettverket, blir det trekt ifra MB av de 500MB? Nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå