Gulrotsaft Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Heisann. Sitter og ser på steam at det er superbillig for serious sam gold edition og vurderer derfor en investering. men så kom jeg på at jeg testet det når det var sånn gratishelg(endog bare i noen minutter for jeg glemte av det) og kom et lite stykke. va er meningen med spillet? er det bare å komme seg så langt som mulig uten å dø eller skjer det noe mer etter hvert? er det artig over lengre tid, eller blir det fort kjedelig? på forhånd takk for svar. Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Det er jo nesten som en hvilkensomhelst First Person Shooter. Det som kansje er litt anderledes er mengden med fiender. SYKT mange som kommer mot deg veldig ofte. Det er masse forskjellige våpen, og alle får plass i baklommen på buksene til Sam. Vil anbefale spillet hvis du bare vil skyte vilt, og ikke tenkte på å løse oppgaver. Det er og gøy å spille co-op. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 25. september 2010 Forfatter Del Skrevet 25. september 2010 (endret) ja det koster 80 kronasjer så det er jo ikke all verdens utgift. kanskje greit å ha et skyte vildt spill også tenker jeg. edit: hehe blir forresten dårlig med coop da ingen jeg har på steam spiller det:P Endret 25. september 2010 av thiscouldbeanyone Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Vel verd pengene, Serious Sam er en klassiker spør du meg =) Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 26. september 2010 Forfatter Del Skrevet 26. september 2010 (endret) Satset på at det var verdt pengene og slo til. Regner ikke med å få like stort utbytte av disse 80 pengene som de jeg brukte på minecraft, men det skal vel en del til for det:p men det blir vel ikke plukket fram helt enda da man begynte å spille civ5 i går. Edit: om noen er hypp på å spille CO-OP på dette spillet så leg meg til på steam. SteamID: bmund Endret 26. september 2010 av thiscouldbeanyone Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Added. Er med i morgen, om det passer for deg, bmund! Jeg har spilt gjennom classics mange ganger. Men aldri alene. Alltid en klassiker på LAN Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 26. september 2010 Forfatter Del Skrevet 26. september 2010 ja så det der, hyggelige saker. det kan vi godt gjøre vettu Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Var morsomt det! Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 26. september 2010 Forfatter Del Skrevet 26. september 2010 ja det gikk fort i svingene der:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå