The Stig Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Spider-Man returner atter en gang i spillform, imponerer omsider edderkoppen? Les mer Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 4/10? Seriøst? Da har vi umulig spilt samme spill. Historien er kanskje ikke så bra, men resten av spillet er svært morsomt og interessant. Jeg vil helt klart anbefale det til alle Spider-man fans. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Dessverre stopper også likhetene med Batman der Heldigvis vil nå jeg si. Jeg digger Batman: Arkham Asylum og jeg elsker filmen The Dark Knight, men en bieffekt av dem begge er at de infiserer og ødelegger andre deler av tegneserieuniversene. Når selv Supermann skal "gjøres mørkere" er det en fornærmelse, blir en pokkers rullebåndsmentalitet. Batman dyster, Supermann inspirerende, Spider-Man morsom kar som prøver å passe inn, men som aldri gjør det. Barnehagehumor er forøvrig en viktig del av Spider-Man og han overdriver og repeterer det alt for mye, det er del av hvem han er (som også irriterer vettet av skurkene). Dette lover bra, plukker nok opp spillet når det er blitt litt billigere Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Nokså dårlig er det ikke. Det er bare tull og blir tøvete. Det er et godt spill for det det er. Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Knut, les igjennom artikkelen èn gang før du publiserer, kan du det ? Lenge siden jeg har lest en så dårlig skrevet artikkel. Forøvrig lukter det Spiderman-hat av hele skribenten. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Enig. Det er ikke like bra som Arkham Asylum, altså er det dårlig? Det er faktisk det suverent beste Spider-man spillet til dags dato, og helt klart verdt et kjøp for Spider-man fans. Vil man ha Batman bør man heller vente til Arkham City i stedet for å klage over at dette ikke er Arhman Asylum med Spider-man. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg