GtHoo Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 hei hver gang jeg prøver å oppgradere driveren så "stopper" programme å virke, og jeg får ikke oppgradert? jeg laster ned driveren fra http://sites.amd.com/us/game/downloads/Pages/radeon-win7-64.aspx Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 prøv å avinstaller de gamle driverne først, samt kanskje ta en slik driversweeper sak med det samme. så lenge du lasta ned rette drivere da? du valgte 5 serie og du kjører win 7 64 bit? Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 25. september 2010 Forfatter Del Skrevet 25. september 2010 driversweeper ? har lasta ned riktig ja. Har ikke avinnstaklert det gamle nei.. Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 25. september 2010 Forfatter Del Skrevet 25. september 2010 avinnstalert nå, men får ikke innstalert! ikke noen værsoner! Hjelp!! Lenke til kommentar
maya86 Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 hvor stopper installasjonen da? Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 26. september 2010 Forfatter Del Skrevet 26. september 2010 akkurat når jeg klikker "install" da popper det opp et vindu at programmet har sluttet å virke, om må nå lukkes. Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 28. september 2010 Forfatter Del Skrevet 28. september 2010 ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå