Shifty Powers Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Har ein HP compaq 6735b (kjøpt gjennom skulen) og har bestemt meg for å formatere denne. Det følgte ikkje med vista på cd, men produktnøkkelen har eg. Har lest og funne ut at det skal liggje ein recovery partisjon på harddisken, og at ein kan trykke f11 under oppstart. Har prøvd f11, ingenting skjedde. Dette kjem opp under oppstart: "Press ESC for startup menu." Då får eg opp ein del valg. Huskar ikkje akuratt kva dei var, men poenget er at eg ikkje kan finne noke som helst om mulighet for formatering. Noken som veit kva som er problemet, eller eventuelt kvar eg skal leite? Lenke til kommentar
johome Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Den recovery partisjonen skal vel dukke opp i diskbehandlig. Gjør den det ? Lenke til kommentar
Shifty Powers Skrevet 25. september 2010 Forfatter Del Skrevet 25. september 2010 Leitar eg på feil plass kanskje? http://bildr.no/view/727291 Lenke til kommentar
johome Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Da har du nok ikke noen Recovery partisjon på den disken. Lenke til kommentar
Shifty Powers Skrevet 25. september 2010 Forfatter Del Skrevet 25. september 2010 Kva må eg gjere då? Lenke til kommentar
johome Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Det er vel ikke stort du kan gjøre, hvis du ikke har Vista CD'en. Hvorfor skal du formattere ? Lenke til kommentar
Shifty Powers Skrevet 25. september 2010 Forfatter Del Skrevet 25. september 2010 Mykje tull på harddisken, dataen kræsjar litt for ofte, og får eit sjukt irriterande popup vindu kvar gang eg startar dataen som eg må lukke 2-3 gongar før den gir seg.... Lenke til kommentar
Probba Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Skru av pc. koble fra alle enheter utenom. lcd,mus,tastatur og strømkabel. Skru på pc og trykk med en gang F11 mange ganger! HP recovery vindu vil dukke opp. Vist ikke les denne guiden: http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?lc=en&dlc=en&cc=ie&docname=c00814731#N70 -probba Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå