koots Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Hei, har nettopp kjøpt Empire: Total War og har et problem. Har to skjermer og når jeg spiller E:TW så kan jeg bevege musa ut av spillet og over på den andre skjermen, noe som er veldig irriterende. Spiller ikke i windowed mode. Eneste løsningen jeg har funnet hittil er å deaktivere den andre skjermen mens jeg spiller. På andre spill, som StarCraft II er ikke dette noe problem og musepekeren er "låst" til spillet med mindre jeg alt+tab ut av spillet. Noen som har en løsning som ikke innebærer å deaktivere skjerm nr 2? Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 (endret) Sliter med det samme. Så jeg bruker enkelt og greit bare piltastene Gjelder de andre TW spillene også + Civ 5, så er mulig dette gjelder for de fleste strategispill. Endret 25. september 2010 av Tiugama Kaa Lenke til kommentar
koots Skrevet 25. september 2010 Forfatter Del Skrevet 25. september 2010 Er vel bare snakk om tilvenning. Da jeg spilte M2:TW så styrte jeg med piltastene og snudde kameraet ved å bruke musepekeren på kanten av skjermen. Løsningen min hittil som ikke innebærer å deaktivere skjerm er å manøvrere med wasd og snu kameraet ved å holde inne musehjulet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå