joakim_93 Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Halo jeg lurte på om noen av dere vet hvordan jeg kan lukke skjermen på den bærbare uten at den går i dvalemodus så jeg kan lukke skjermen på den bærbare men fortsatt sitte på den eksterne nye skjermen jeg har kjøpt. Så lurte jeg på et spørsmål til, hdmi kabelen min overfører ikke lyd til skjermen. Så jeg bruker lyden på pcen, men hver gang jeg har skrudd av skjermen av/på så settes skjermen som standardenhet for lyden, så jeg må skifte tilbake hver gang jeg har skrudd den av/på. Jeg er ikke no særli go på data, og håper dere skjønte hva jeg mente. Takker for alle svar på forhånd. Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Angående skjermen så finner du svaret i power options. Angående lyden så må du endre den fra analog til digital pga HDMI bruker digital. Gå inn på avspillingsenheter når du høyreklikker på høytalerikonet nede til høyre. Der velger du digital og trykker bruk standard. Mulig du må starte programmet du bruker til å spille av lyd på nytt. Lenke til kommentar
joakim_93 Skrevet 25. september 2010 Forfatter Del Skrevet 25. september 2010 For å være helt ærlig, så skjønte jeg ikke så mye om hvor jeg skulle velge analog eller digital. Jeg gikk inn på avspillingsenheter og gikk på egenskaper på skjermen, og der sto det at den var digital :/ kansje jeg misforsto.. Lenke til kommentar
joakim_93 Skrevet 25. september 2010 Forfatter Del Skrevet 25. september 2010 Eller problemet er egentli nå at jeg har satt noe som standardenheten for lyd, så hver gang skjermen har gått i dvale eller skrudd av og på, så byttes standardenheten for lyd til skjermen. :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå