MB2 Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Hei alle sammen. Mine foreldre har nå vært gift i 30 år, og jeg tenkte jeg skulle skrive ett eventyr om disse årene de har hatt sammen. Er lenge siden jeg har gått på skole så jeg husker ikke reglene for eventyr. Er det noen som kan hjelpe meg?? Vet om "det var en gang", "snipp snapp snute..." tallene 3-7-12, men det er vel alt. Hadde også vært fint med noen tips om setninger/ord osv som har blitt brukt i de mest kjente eventyrene - f.eks sjumilsstævler... Håper noen har noen tips til meg. Har desverre veldig dårlig tid på dette prosjektet siden det helt har gått i glemmeboka at de hadde bryllupsdag i morgen. (Og bare så det er sagt - det hadde gått i glemmeboka til mine foreldre også! Hehe!) Takker for alle svar! (PS: Er veldig usikker på hvor jeg skulle plassere denne tråden, men en admin får evt flytte den om jeg har plassert den feil.) Lenke til kommentar
MB2 Skrevet 25. september 2010 Forfatter Del Skrevet 25. september 2010 En admin kan slette denne tråden da problemet er løst, og at jeg i tillegg har brutt retningslinjene for å poste her. Beklager feilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå