Teza Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Kort om prosjektet: Driver og kjøper inn deler for å bygge en racingstol for ps3. Foreløpig har jeg kjøpt G27 ratt/pedal og en racingstol med regulering av rygg i kontorstol utgave. Armlene og hjulunderstell skal fjernes og stolen skal monteres på en ramme sammen med ratt og pedaler. Trenger hjelp til å finne: Leter etter seteregulering i retningene fremover/ bakover og opp/ned (tilt). Alt fra enkleste løsning til elektrisk justering er av interesse. Besluttningen vil bli tatt ut fra hva jeg klarer og skaffe og til hvilken pris. Har vurdert en tur innom Knoksen i Stavanger, men vet foreløpig ikke hva jeg ser etter. Noen som kan estimere hvilken prisklasse elektrisk seteregulering vil ligge på og hvor man kan finne dette (biltyper). Er det kanskje noen som har noe liggende (elektrisk eller manuell) som de kan kvitte seg med? Bilder av anskaffet utstyr: Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 I lengderetningen, så må det jo være like greit å bruke samme system som de dedikerte spillmaskinstolene. De har bare to metallrør som er stukket inn i hverandre, og som strammes med en skrue. Da slipper man mye unødvendig demontering- og monteringsarbeid. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Hadde du gjort det enkelt så hadde du kjøpt det ferdig så det bare var å skru fast rattet og pedalene Lenke til kommentar
Teza Skrevet 25. september 2010 Forfatter Del Skrevet 25. september 2010 @ Tee-Zee Det er en mulighet, men så for meg at jeg fikk denne med på kjøpet hvis jeg klarte å finne et stolunderstell hvor det er mulighet til å justere høyden forran eller bak (tilt). @ Gryterett Det er sant, men jeg er ikke fornøyd med det produktet. Jeg ønsker mao mer enn hva dette produktet gir. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå