Gjest 314 Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Skriver som gjest siden jeg ikke vil at andre jeg kjenner finner det ut. Var ute å jogget en rolig tur før i dag, lå på ca 145-175 i puls. Var ikke så tungt egentlig. Men når jeg kom hjem, tøyde jeg ut osv og satt meg ned og slappet av for å roe pulsen før jeg gikk i dysjen. Problemet var bare at pulsen aldri gikk ned, den ble liggende på rundt 120 i en time før den roet seg, selv om jeg lå helt stille på sofaen. Kjente også på hjertet, og det virket som om det slo veldig ujevnt. Er en aktiv type som trener hver dag i utganspunktet, og tør påstå jeg er i langt bedre fysisk form enn gjennomsnittet på min alder. Har også hatt eg lett forkjølelse i det siste, kan det ha noe med saken å gjør? Takker for svar! Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 At pulsen ble værende høy kan jo tenkes å ha med din akutte uro for hjertetrøbbel å gjøre. Uten å være noen fagperson så vil jeg heller tro at din forkjølelse spiller inn. Ville uansett tatt kontakt med din lokale legevakt for å få tatt en EKG slik at du får utelukket hjertetrøbbel, bedre med en undersøkelse for mye enn for lite og gjør det nå slik at du ikke går resten av dagen og engster deg uten grunn! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå