Burnout99 Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Hei, jeg skal ha en ny bærbar. Den skal brukes som skole-pc og den skal ikke spilles på. Hovedsaklig så skal den brukes til å skrive oppgaver på i word, og i tillegg til å surfe på nett. Det jeg er ute etter er en maskin som er god å skrive på, som har god touchpad og at batteriet holder mer en én forelesning. Jeg har sett meg ut to maskiner som jeg håper noen kan si noen om, eventuelt fordeler og ulemper. Det to maskinene er:ASUS (det står at den er utsolgt, men jeg har tilgang til den) Den andre er:SAMSUNG Noen som har gode argumenter for hvem jeg skal velge? Lenke til kommentar
SubstansPrime Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Selv har jeg den samsung du linket til. Bruker den på skolen og er godt fornøyd. God å skrive på. Hvordan den er i forhold til Asusen vet jeg ikke. Lykke til. Lenke til kommentar
Mikkis2k Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 vell samsung har noen gode dataer, men asus har vært på markede litt lengre og har god kvalitet! ikke minst har asus'en bedre cpu:) asusen hadde vært det beste valget^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 denne maskinen ville jeg gått for og må bare få si at man kjøper ikke kikkerter i en blomsterforetning, dermed kjøper man ikke data hos elkjøp da det ikke er en dataforetning.. http://www.dustinhome.no/pd_5010447353.aspx Lenke til kommentar
Burnout99 Skrevet 29. september 2010 Forfatter Del Skrevet 29. september 2010 Hei, fortsatt litt i tenkeboksen her. Ser litt på denne her: Asus u45Jc Noen som har erfaring med den? Og er dette en god pris? Er ikke helt stødig på prosessorer, men denne er vel bedre (raskere) en de som er linket til i første post? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 i5 er raskere enn i3. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Den første ASUSen du linket til har en "Low voltage" prosessor, med meget god batterilevetid. Hva du velger er smak og behag. Du kan vurdere TimelineX fra Acer også, mye god pc for penga der. Regner med at du er interessert i batterilevetid, da er nok ASUS U45Jc et veldig godt kjøp med batteritid visstnok over 8 timer i følge anmeldelser EDIT: i5 er raskere enn i3. i5 har turbo, som klokker opp prosessoren hvis det er rom for det temperaturmessig. Ellers er det akkurat samme prosessor med forskjellige klokkehastigheter, begge er dobbelkjerne med hyperthreading Endret 30. september 2010 av arni90 Lenke til kommentar
Burnout99 Skrevet 30. september 2010 Forfatter Del Skrevet 30. september 2010 Takker for tilbakemelding. Det ble en U45Jc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå