Gå til innhold

Hjelp til valg mellom ASUS og SAMSUNG bærbar

Anbefalte innlegg

Hei, jeg skal ha en ny bærbar. Den skal brukes som skole-pc og den skal ikke spilles på. Hovedsaklig så skal den brukes til å skrive oppgaver på i word, og i tillegg til å surfe på nett. Det jeg er ute etter er en maskin som er god å skrive på, som har god touchpad og at batteriet holder mer en én forelesning.

Jeg har sett meg ut to maskiner som jeg håper noen kan si noen om, eventuelt fordeler og ulemper.

Det to maskinene er:ASUS (det står at den er utsolgt, men jeg har tilgang til den)

Den andre er:SAMSUNG

Noen som har gode argumenter for hvem jeg skal velge?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den første ASUSen du linket til har en "Low voltage" prosessor, med meget god batterilevetid.

Hva du velger er smak og behag. Du kan vurdere TimelineX fra Acer også, mye god pc for penga der.

Regner med at du er interessert i batterilevetid, da er nok ASUS U45Jc et veldig godt kjøp med batteritid visstnok over 8 timer i følge anmeldelser

EDIT:

i5 er raskere enn i3.

i5 har turbo, som klokker opp prosessoren hvis det er rom for det temperaturmessig. Ellers er det akkurat samme prosessor med forskjellige klokkehastigheter, begge er dobbelkjerne med hyperthreading

Endret av arni90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...