Gjest Jostein Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Hei. Lurer på nokre råd. Eg har blitt "kjent" med ei dame via ei nettside. Me har prata ein del på e-post. Etterkvart så har eg blitt meir og meir forelska i denne dame. Men problemet her er at ho e frå Russland og bur der. Har ikkje spurt om ho e villig til å læra seg norsk. Ho har sagt at ho vil treffa meg. Viss me treff toene så er ho villig til å seia opp jobben sin i Russland for å bli med meg her i Norge. Men det er eit problem til. Eg e kristen og vil ikkje bu som sambuer. Så viss ho kjem til Norge og vil bu her, så må ho skaffa seg ein plass å bu og kanskje ein jobb. Så eg lurer på om det er nokre kristne gutter/menn dar ute som kan fortella kva de ville har gjort. Men viss du ikkje er kristen så kan du gje meg tips du også Takk for seriøse svar. Jostein Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Jeg hadde ivertfall møttes før du begynner å tenke på å investere i denne damen. Er mangen som "fisker" etter norske menn bare for å komme seg ut av landet, særlig i Russland, ikke glem det!!! Er fult mulig at hun bare utnytter deg. Hu kan vel ta en 2 ukers ferie til deg? Så kan dere se om det er noe mellom dere. Er 100% anderledes å treffe i person enn email/chat osv. Er ofte single ensomme menn fort blir forelsket over oppmerksomheten, og særlig via internett. Du begynner å danne et bilde i hode på hvordan hun er, og hun spiller med. Jeg vill vært forsiktig. VELDIG forsiktig. En kammerat av meg havnet i samme situasjon som deg. Han hadde 600 000 Kr i banken etter et rettsak. Han traff ei dama, og idioten endte opp å bruke opp alle pengene på dama. Når det var tomt, forsvant hun. Som sakt, ta det sakte. Reise på ferie frem og tilbake og bli bedre kjent. 2 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Bare ikke send henne penger, ofte er russiske damer egentlig bare svindlere som trenger penger til ditt og datt og du må overføre. 1 Lenke til kommentar
Edit00r Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 (endret) Dette var litt vrient Jostein.. Hvis hun faktiskt sier opp jobben sin for å flytte til Norge så tror jeg nok hun forventer at hun skal flytte inn hoss deg. Men anse det som en slags "prøve". Hvis hun virkelig er så forelska i deg også så vil hun nok gjøre det. Men dette må du selfølgelig gjøre klart for henne så fort som mulig, sånn at hun ikke går rundt med falske forhåpninger. Men som de andre sier, vær forsiktig. Selv om det er ikke sikkert at hun er den typen da. ;D Ikke vet jeg. Edit: Så ikke de andre postene får jeg postet. Endret 25. september 2010 av Edit00r Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Jeg hadde ivertfall møttes før du begynner å tenke på å investere i denne damen. Er mangen som "fisker" etter norske menn bare for å komme seg ut av landet, særlig i Russland, ikke glem det!!! Er fult mulig at hun bare utnytter deg. Hu kan vel ta en 2 ukers ferie til deg? Så kan dere se om det er noe mellom dere. Er 100% anderledes å treffe i person enn email/chat osv. Er ofte single ensomme menn fort blir forelsket over oppmerksomheten, og særlig via internett. Du begynner å danne et bilde i hode på hvordan hun er, og hun spiller med. Jeg vill vært forsiktig. VELDIG forsiktig. En kammerat av meg havnet i samme situasjon som deg. Han hadde 600 000 Kr i banken etter et rettsak. Han traff ei dama, og idioten endte opp å bruke opp alle pengene på dama. Når det var tomt, forsvant hun. Som sakt, ta det sakte. Reise på ferie frem og tilbake og bli bedre kjent. Har vert inne på tanken å få ho til å reisa på ferie til meg og eg kanskje reiser til ho. Ho sa først at ho ville treffa meg så fort som mulig og viss me likte kvarander så ville ho bli hos meg. Men eg sa at det var for tidlig og at eg ville bli meir kjent med ho. Men takk for svaret Lenke til kommentar
dkny Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 (endret) Tror du virkelig en dame kan bli så forelska over nett, at hun vil si opp jobben sin og flytte til deg med en gang??? Tror hun bare vil komme seg ut ja. At hun har kontakt med fler menn og tar den første hun får bo hos. LES FORØVRIG: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1252796&st=0 Endret 25. september 2010 av dkny Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 (endret) Jeg hadde ivertfall møttes før du begynner å tenke på å investere i denne damen. Er mangen som "fisker" etter norske menn bare for å komme seg ut av landet, særlig i Russland, ikke glem det!!! Er fult mulig at hun bare utnytter deg. Hu kan vel ta en 2 ukers ferie til deg? Så kan dere se om det er noe mellom dere. Er 100% anderledes å treffe i person enn email/chat osv. Er ofte single ensomme menn fort blir forelsket over oppmerksomheten, og særlig via internett. Du begynner å danne et bilde i hode på hvordan hun er, og hun spiller med. Jeg vill vært forsiktig. VELDIG forsiktig. En kammerat av meg havnet i samme situasjon som deg. Han hadde 600 000 Kr i banken etter et rettsak. Han traff ei dama, og idioten endte opp å bruke opp alle pengene på dama. Når det var tomt, forsvant hun. Som sakt, ta det sakte. Reise på ferie frem og tilbake og bli bedre kjent. Veldig enig. Kjenner til slike skrekkhistorier jeg også, så tråkk litt varsomt TS. Forklar henne at du ikke er en bunnløs pengebrønn, i tilfelle det er dette hun håper på. Endret 25. september 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Heter hun Rita? De er ofte ikke smartere enn at de bruker det samme navnet om igjen hver eneste gang. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Slenger meg på den kritiske bølgen her. Har også kjennskap til personer som har møtt sin store kjærlighet på nett, mer konkret, russiske damer. Her har det også vært penger involvert. Jeg råder deg til å tråkke ytterst varsomt her. Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Husk på å overføre penger til hun, sånn hun kommer seg hit seff, må vær gentleman! 1 Lenke til kommentar
Edit00r Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Husk på å overføre penger til hun, sånn hun kommer seg hit seff, må vær gentleman! Ikke overfør penger. Har du ikke lest de andre postene? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Husk på å overføre penger til hun, sånn hun kommer seg hit seff, må vær gentleman! Ikke overfør penger. Har du ikke lest de andre postene? lol 1 Lenke til kommentar
Gjest Jostein Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Husk på å overføre penger til hun, sånn hun kommer seg hit seff, må vær gentleman! Ikke overfør penger. Har du ikke lest de andre postene? lol Eg har ikkje tenkt å overføra noko som helst til ho. Det er det samme som at eg går til ein person på gata og som eg ikkje kjenner og gir denne personen masse penger. Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Husk på å overføre penger til hun, sånn hun kommer seg hit seff, må vær gentleman! Ikke overfør penger. Har du ikke lest de andre postene? Håper du kødder. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Husk på å overføre penger til hun, sånn hun kommer seg hit seff, må vær gentleman! Ikke overfør penger. Har du ikke lest de andre postene? Håper du kødder. Sarkasme fungerer ikke altid i tekstform. Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Her burde det dog funket greit Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Her burde det dog funket greit Jada, jeg tok den lett Lenke til kommentar
Edit00r Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Var det ironi? Da må jeg unnskylde meg. =p Lenke til kommentar
DNA Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Var det ironi? Da må jeg unnskylde meg. =p Det var faktisk sarkasme. Veldig åpenbar sarkasme som kunne luktes fra to mils avstand. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå