Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Blitt kjent med dame via nettside, forelska!

Gjest Jostein

Anbefalte innlegg

Hei. Lurer på nokre råd.

Eg har blitt "kjent" med ei dame via ei nettside.

Me har prata ein del på e-post.

Etterkvart så har eg blitt meir og meir forelska i denne dame.

Men problemet her er at ho e frå Russland og bur der. Har ikkje spurt om ho e villig til å læra seg norsk.

Ho har sagt at ho vil treffa meg. Viss me treff toene så er ho villig til å seia opp jobben sin i Russland for å bli med meg her i Norge. Men det er eit problem til.

Eg e kristen og vil ikkje bu som sambuer. Så viss ho kjem til Norge og vil bu her, så må ho skaffa seg ein plass å bu og kanskje ein jobb.

Så eg lurer på om det er nokre kristne gutter/menn dar ute som kan fortella kva de ville har gjort. Men viss du ikkje er kristen så kan du gje meg tips du også

Takk for seriøse svar.

Jostein

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde ivertfall møttes før du begynner å tenke på å investere i denne damen.

Er mangen som "fisker" etter norske menn bare for å komme seg ut av landet, særlig i Russland, ikke glem det!!! Er fult mulig at hun bare utnytter deg.

Hu kan vel ta en 2 ukers ferie til deg? Så kan dere se om det er noe mellom dere. Er 100% anderledes å treffe i person enn email/chat osv.

Er ofte single ensomme menn fort blir forelsket over oppmerksomheten, og særlig via internett. Du begynner å danne et bilde i hode på hvordan hun er, og hun spiller med.

Jeg vill vært forsiktig. VELDIG forsiktig. En kammerat av meg havnet i samme situasjon som deg. Han hadde 600 000 Kr i banken etter et rettsak. Han traff ei dama, og idioten endte opp å bruke opp alle pengene på dama. Når det var tomt, forsvant hun.

Som sakt, ta det sakte. Reise på ferie frem og tilbake og bli bedre kjent.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Dette var litt vrient Jostein..

Hvis hun faktiskt sier opp jobben sin for å flytte til Norge så tror jeg nok hun forventer at hun skal flytte inn hoss deg.

Men anse det som en slags "prøve". Hvis hun virkelig er så forelska i deg også så vil hun nok gjøre det. Men dette må du selfølgelig gjøre klart for henne så fort som mulig, sånn at hun ikke går rundt med falske forhåpninger.

Men som de andre sier, vær forsiktig. Selv om det er ikke sikkert at hun er den typen da. ;D

Ikke vet jeg.

Edit: Så ikke de andre postene får jeg postet.

Endret av Edit00r
Lenke til kommentar

Jeg hadde ivertfall møttes før du begynner å tenke på å investere i denne damen.

Er mangen som "fisker" etter norske menn bare for å komme seg ut av landet, særlig i Russland, ikke glem det!!! Er fult mulig at hun bare utnytter deg.

Hu kan vel ta en 2 ukers ferie til deg? Så kan dere se om det er noe mellom dere. Er 100% anderledes å treffe i person enn email/chat osv.

Er ofte single ensomme menn fort blir forelsket over oppmerksomheten, og særlig via internett. Du begynner å danne et bilde i hode på hvordan hun er, og hun spiller med.

Jeg vill vært forsiktig. VELDIG forsiktig. En kammerat av meg havnet i samme situasjon som deg. Han hadde 600 000 Kr i banken etter et rettsak. Han traff ei dama, og idioten endte opp å bruke opp alle pengene på dama. Når det var tomt, forsvant hun.

Har vert inne på tanken å få ho til å reisa på ferie til meg og eg kanskje reiser til ho.

Ho sa først at ho ville treffa meg så fort som mulig og viss me likte kvarander så ville ho bli hos meg. Men eg sa at det var for tidlig og at eg ville bli meir kjent med ho.

Men takk for svaret

Lenke til kommentar

Veldig enig. Kjenner til slike skrekkhistorier jeg også, så tråkk litt varsomt TS.

Forklar henne at du ikke er en bunnløs pengebrønn, i tilfelle det er dette hun håper på.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

Husk på å overføre penger til hun, sånn hun kommer seg hit seff, må vær gentleman!

Ikke overfør penger. Har du ikke lest de andre postene?

lol :w00t:

Eg har ikkje tenkt å overføra noko som helst til ho. Det er det samme som at eg går til ein person på gata og som eg ikkje kjenner og gir denne personen masse penger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...