Shibb Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Hjelp! har lastet ned adobe audition! og tenkte å begynne å spille inn litt musikk igjen. jeg har LEXICON LAMBDA Eksternt lydkort, og en AKG Perception mikrofon. og en pre amp som jeg ikke vet om jeg trenger å bruke enda. anyways, har hatt problemer tidligere tilfeller og. med å ikke finne miccen i adobe. jeg har koblet micen til lydkortet, og lydkortet til pcen. stiller inn på asio4ALL på adobe, men jeg finner ærlig talt ikke hvilken lydkilde jeg skal bruke for å få micen til å ta opp. lydkortet tar opp all lyd, knips, stemme, alt. og sound recorder på windows, men jeg får ikke programmer til å ta opp noe. noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Shibb Skrevet 25. september 2010 Forfatter Del Skrevet 25. september 2010 anyone ? Lenke til kommentar
GAu Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Hei der, Ikke mye å gå etter i din beskrivelse, men 'AKG Perception' er vel en serie med kondensator-mikrofoner (?). - Har du husket batteri eller fantom-strøm til mikrofonen? :-) GAu Lenke til kommentar
proaudio Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 hvis du får lyd til windows sound recorder ligger problemet i adobe. jeg kjenner ikke programmet, men jeg regner med at det er multi recording. Har du tilegnet kanalen (i programmet) rett inngang fra lydkortet? Er det et eget setup for in/out i programmet? (routing) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå