*F* Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 (endret) Hei! Har et Cannon IXUS 110IS komaktkamera, men noen ganger kunne jeg tenke meg litt bedre batteritid (ikke at den er dårlig), men jeg greier ikke fylle 16GB minnekortet mitt på et batteri, så trenger et til tengte jeg, er greit på lange store events med masse filming og knipsing. Så, er det noen som vet hvor dette kan skaffes billig og bra? Leveringstid bør vel være ikke så mye mer en en mnd. Kamera: http://www.canon.com.au/en-au/For-You/Digital-Cameras/IXUS-Digital-Cameras/110IS-Camera EDIT: fra dems FAQ: his camera uses Battery Pack [NB-4L] (Rechargeable lithium-ion battery). Endret 25. september 2010 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 (endret) Her har du både original og uoriginale batterier. Du får batterier betydelig billigere på Ebay,hvis du handler der i fra. Endret 25. september 2010 av Nautica Lenke til kommentar
*F* Skrevet 25. september 2010 Forfatter Del Skrevet 25. september 2010 Er de uorginale like gode som de orginale? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 (endret) Kjøper du uoriginale fra altitec behøver du ikke og bekymre deg om kvaliteten,men kjøper du et batteri på Ebay for noen få dollar kan du bli lurt. Selv om uoriginale batterier ofte blir fremført med en bedre/større amper/styrke oppleves de tilnærmelsesvis likt som originale batterier. Endret 1. november 2010 av Nautica Lenke til kommentar
*F* Skrevet 29. september 2010 Forfatter Del Skrevet 29. september 2010 Problem løst, fikk kameraet tilbake pga en garantisak i dag, dem har byttet opptik, I tilegg hadde dem vist satt i et batteri så nå har jeg to, trolig et test-batteri dem har glemt å ta ut. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 1. november 2010 Forfatter Del Skrevet 1. november 2010 Det viste seg at batteriet jeg fikk med sugde og bare varte bittelitt, så trenger et nytt. Tror dere dette vil funke? http://www.altitec.no/index.php?main_page=product_info&cPath=19044_19048&products_id=13147 På orginalbatteriet står det: BATTERY PACK NB-4L 3.7V 760mAh(Li-ion) og bakpå bla: 2.9Wh Må ha det innen 2 uker så eBay risker jeg ikke. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Batteriet har benevnelsen NB4L så tror det vil fungere,selv om det ikke står ixus 110is der,ser batteriet likt ut på bildet ? Du kan jo ta en tlf til dem i morgen for og få en bekreftelse. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 1. november 2010 Forfatter Del Skrevet 1. november 2010 Batteriet er identisk med bilde, foruten inskrepsjonen på toppen. Uansett, bestilte det nå. Sendte også en mail og spurte dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå