Gå til innhold

Blu-Ray drev til HTPC

RJay

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har bygd egen HTPC. Den har nå kun DVD-avspiller, men har hele tiden planlagt å ordne Blu-Ray til denne. Og nå er tiden for det...

Jeg er veldig usikker på hvilken Blu-Ray spiller jeg skal kjøpe. Det er viktig for meg at den støyer minst mulig, støynivå helst tilnærmet en "vanlig" Blu-Ray spiller (f.eks. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=496268). Allikevel er det viktig at den ikke blir FOR treg heller.

Oppsummert: Støysvak er viktigere enn hastighet. (men vil ikke ha en treeeeg...)

Den skal passe i en 5.25" brønn. Ekstern er en mulighet også, men kall det heller en siste mulighet ;)

Spør hvis det er noe mer info som trengs.

Takker for alle bidrag som evt kommer :)

Mvh

RJay

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så vidt jeg har forstått så er vel "mulighet for å spille av 3D" bygd opp av flere faktorer (skjerm, skjermkort osv). Mulig Blu-ray drev også har en liten rolle, det vet jeg ikke. Alt kan jo i teorien være en (stor eller liten) flaskehals.

Uansett så har ikke dette så mye å si :) Som sagt, ikke veldig interessert i 3D. Mulig interessen byr seg senere. Og da får jeg heller sa hva jeg trenger å kjøpe inn til den tid.

Andre forslag til Blu-ray drev er hjertelig velkommen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...