RJay Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Hei Jeg har bygd egen HTPC. Den har nå kun DVD-avspiller, men har hele tiden planlagt å ordne Blu-Ray til denne. Og nå er tiden for det... Jeg er veldig usikker på hvilken Blu-Ray spiller jeg skal kjøpe. Det er viktig for meg at den støyer minst mulig, støynivå helst tilnærmet en "vanlig" Blu-Ray spiller (f.eks. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=496268). Allikevel er det viktig at den ikke blir FOR treg heller. Oppsummert: Støysvak er viktigere enn hastighet. (men vil ikke ha en treeeeg...) Den skal passe i en 5.25" brønn. Ekstern er en mulighet også, men kall det heller en siste mulighet Spør hvis det er noe mer info som trengs. Takker for alle bidrag som evt kommer Mvh RJay Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=493692 Lenke til kommentar
RJay Skrevet 26. september 2010 Forfatter Del Skrevet 26. september 2010 Takker for tipset, så litt på denne. Har du prøvd denne selv, eller fant du bare fram en? Lenke til kommentar
chevyz28 Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Jeg kjøpte akkurat denne og er veldig fornøyd. Stille. Eneste jeg er usikker på er om den kommer til å takle 3d. Lenke til kommentar
RJay Skrevet 27. september 2010 Forfatter Del Skrevet 27. september 2010 Ok, dette høres jo bra ut 3D er ikke noe viktig for meg. Har ikke helt falt for 3D-filmer. Lenke til kommentar
Panter Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Jeg kan vanskelig se at et Blu-ray drev har noe med om pcen kan avspille 3D. Lenke til kommentar
RJay Skrevet 30. september 2010 Forfatter Del Skrevet 30. september 2010 Så vidt jeg har forstått så er vel "mulighet for å spille av 3D" bygd opp av flere faktorer (skjerm, skjermkort osv). Mulig Blu-ray drev også har en liten rolle, det vet jeg ikke. Alt kan jo i teorien være en (stor eller liten) flaskehals. Uansett så har ikke dette så mye å si Som sagt, ikke veldig interessert i 3D. Mulig interessen byr seg senere. Og da får jeg heller sa hva jeg trenger å kjøpe inn til den tid. Andre forslag til Blu-ray drev er hjertelig velkommen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå