derbipwnz Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 (endret) hallo folkens, jeg har et problem ang spill når jeg starter opp WoW HoN cs starcraft2 så blir jeg stuck på connecting. eller så kan jeg spille i offline mode. noen som vet hva grunnen kan være? minner litt om slik det er på skolen på en måte..kan jeg ha spærra noen porter elns? jeg har prøvt å restarte router osv brannmur.. mvh Derbi Endret 25. september 2010 av derbipwnz Lenke til kommentar
Sacro Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Windows brannmur ? Anti Virus programmer ? Personlig brannmur ? Lenke til kommentar
derbipwnz Skrevet 25. september 2010 Forfatter Del Skrevet 25. september 2010 Windows brannmur ? Anti Virus programmer ? Personlig brannmur ? jeg har ikke brannmuren på. anti-virus prog, har avg men har også tatt de av, har ikke noen personlig brannmur så Lenke til kommentar
Sacro Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Har du prøvd direkte tilkobling uten router ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå