Hveding Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Hei. Jeg er på utkikk etter et bilspill noe lignende need for speed spillene. Et spill der jeg kan style alle deler utpå, mekke på motoren osv. Synes Need for speed undercover var bra pga styling av biler osv er så bra ! Selve storyen har jeg ikke akkurat brydd meg om. Noen som vet ? Lenke til kommentar
Ranglefanten Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Street Rod. Sier ikke mer... Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Du kan teste ut spillet Juiced 2: Hot Import Nights Lenke til kommentar
Michael-B Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Kunne prøve Need for speed world online. Ikke verdens beste NFS spill inne grafikk, men er gratis og verd å prøve mye på grunn av at dette spillet er ment for onlinespilling. grafikken ligner på noe i most wanted spillet. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Street Rod. Sier ikke mer... DET var tider det Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Skulle til å nevne NFS-serien... Underground 1 og 2, most wanted, carbon og undercover var fete spill! Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Jeg å er ute etter et bilspill der du kan trimme å skru på bilmotoren så mye du vil. Elsket Street Legal Redline, der du kunne laste ned MANGE biler og forskjellige motorer osv.. Veldig bra spill eneste minuset må vell være det at spillet bugger seg og går ut i windows ganske mange ganger. Lenke til kommentar
IKT-Surreal Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Du kan prøve DirT 2, utrolig bra spill, lite modifikasjon for motor osv, men et utrolig bra kjøre spill, veldig realistisk, funker KONGE med ratt og pedaler. Lenke til kommentar
qaz147 Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 GTR fra Simbin, hvis du vil ha en simulator vel og merke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå