enden Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Jeg vurderer å få laget en skyvedør på mål. Skal man tro radioreklame (og hvem gjør vel ikke det) så er det Garderobemannen som er mannen å besøke. Han gir jo tross alt bort produktene sine nesten gratis ^_^ Stemmer det, eller er det bedre alternativer der ute for som bor noenlunde sentralt på østlandet? Målet er noe ukurante 147 cm, så jeg antar at ferdige bredder ikke vil være noe godt alternativ. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Hvis jeg var deg ville jeg søkt etter garderobemannen her på forumet, de får stryk på det meste Lenke til kommentar
Sacro Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Alt er relativt ? Selv gikk jeg for Ikea. Garderobemannen hadde dårlig service, samme pris som alle andre og jeg tålte ikke trynet på selger Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Jeg har kjøpt 3 skyvedørsgarderober fra Garderobemannen, og er fornøyd. God informasjon ved kjøp/bestilling, nøyaktige mål på levert produkt, levert til avtalt tid, og grei kvalitet i forhold til prisen. Har også kjøpt både fra Elfa og Langlo, vært like fornøyd der. Man får vel stort sett det man betaler for, siden det er stor konkurranse i dette markedet. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Bare jeg som er skeptisk til navnet "Garderobemannen"? Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Bare jeg som er skeptisk til navnet "Garderobemannen"? Nei, - det høres ut som en som bør komme ut av skapet - det høres ut som et lik noen har gjemt i skapet - det høres ut som et søsterfirma til "fiskemannen", produsenten av verdens dårligste fiskekaker og ikke minst: Hver gang jeg kommer inn på forumet og ser denne tråden i oversikten lurer jeg på hvorfor dere diskuterer om Gardermobanen er billig. Alle vet da at NSB og Flybussekspressen er billigere. Lenke til kommentar
enden Skrevet 26. september 2010 Forfatter Del Skrevet 26. september 2010 Spørsmålet da er jo om jeg har reelle alternativer. Jeg har regna om bredden litt, og kan få det til med to dører på 70. Jeg skulle helst hatt en sidevegg på mål, men kan jo snekre opp en plate og male i stedet. Finnes det kurante alternativer som konkurrerer på pris. Det er et vaskerom det er snakk om, så det jeg ser etter er enkleste hvite sort som bare fungerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå