Mr. A Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Bruk google oversetter selv om det er en uting. Lenke til kommentar
ThaBear Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Les denne. Tror dette vil hjelpe deg litt på vei jeg kan ikke ENGELSK Beklager, dette har eg da ikkje fått med meg, men som skrevet har google en oversetter som fungerer greit så lenge ting har eit namn på begge språkene, vist ikkje kan dette bli totalt nye ord, som da ingen vil forstå. Prøv google translate Lenke til kommentar
xain Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2010 google trans... suger. den e drit dårlig. har prøvd før sjøh Lenke til kommentar
tingo Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Tja, da er det kanskje på tide å lære seg engelsk da? Lenke til kommentar
xain Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2010 ja men det er ikke så enkelt som man trur Lenke til kommentar
tingo Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Ingenting som er verdt å gjøre er enkelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå