Zevs31 Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Skal kjøpe nytt gamingheadsett og trenger hjelp:P Bruker en mal jeg fant her på forumet:-) Budsjett: rundt 500,- (kan strekke meg lenger...) Størrelse: Vil ha store klokker som dekker ørene Type: Gjerne noen med støyreduksjon Bruksområde: Gaming! skal brukes til gaming av CoD:D Tillegsinfo: Trenger mic, gjerne en liknende som på Creative Fatal1ty Kilde: Kobles bare til PC Har Creative Fatal1ty, men det er altfor små klokker på de, så får veldig vondt i ørene etter et par timers gaming... Så hva bør jeg kjøpe? På forhånd takk for hjelpen:-) Takk til lain for god mal:D Lenke til kommentar
Sacro Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Jeg bruker Logitech G35 og er kanonfornøyd med dem. Eneste problemet med dem for noen er at de er litt tunge, og at de føles litt billige ut i kvaliteten. Jeg har mistet dem i gulvet og ingenting har gått i stykker. Mic er utrolig my bedre enn Fata1ity sin serie. G35 er kansje noe dyrt for deg hvis budsjettet er 500, men et bra headsett er det Ellers har jeg flere venner som er godt fornøyd med Sennheiser sine headsett til rundt 800kr. Lenke til kommentar
kevral Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 G35 er en sånn enten/eller greie. Når de funker som de skal høres de fantastiske ut - men sjansen for at de ikke gjør det er ganske stor. De tidlige produksjonsseriene (jeg kjøpte mine første den første uken de var ute i Norge) hadde pipelyd i høyre øre når man skrudde på et hvilket som helst program som åpnet for mikrofon. I disse dager holder Logitech endelig på med å oppdatere driverne til Win 7 64-bit, etter å ha ignorert en 11 måneder gammel tråd på sitt eget supportforum. De forrige driverne er over ett år gamle og forårsaker minnelekkasje m/ driverkrasj og blåskjerm i spill. For USB-hodetelefoner m/ Dolby Headphone ville jeg lett sett på Corsair sine nye. Ellers er Sennheiser favoritter. Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Anbefaler: Sennheiser PC151 eller PC161. De går ikke rundt ørene, men er lett og ligger behagelig slik at du kan ha de på i timesvis uten å kjennes ut som du har ødelagt ørene dine samtidig som de leverer god lyd og har en klar og fin mikrofon. Styr unna: Steelseries Siberia Neckband. Disse går, som navnet sier, rundt om nakken din og skal liksom bare bli holdt oppe. Det de gjør er enten bite seg fast i ørene dine, eller bare gli av. Måtte selv bruke caps, lue eller hette for å bruke de. Mikrofonen er bra, lyden ikke så bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå