Gjest Anon Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Hei folkens! Jeg har (for ikke så VELDIG lenge siden) kommet ut av skapet som bifil, og nå har jeg da fått meg kjærste! (En gutt) Og i dag var jeg hos han, vi bare lå å kosa og småkyssa før det ble til klining...Også gikk det så langt at vi runka og sugde hverandre litt...Vi nøyt det begge to, men etter vi kom...Så begynte jeg å tenke at det kanskje hadde gått litt vel fort, med tanke på at vi har vært sammen i 2 dager...Vi begynte å snakke om det og bestemte oss for å starte fra scratch igjen...Greia er at...Når tror dere at han er "klar"? 2 Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 (endret) Blir litt forvirret.. Var det ikke du som tenkte at det gikk litt for fort? Er det ikke du som ikke er klar da? Er det snakk om klar for den seksuelle delen av forrholdet? Eller har dere bare vært kjent i to dager? Edit: Hvor gammel er du? Trenger ikke den nøyaktige aldere, men blir litt lettere dersom jeg(vi) vet om du er rundt 15 eller rundt 50, om du skjønner.. Endret 24. september 2010 av 2ball(s) Lenke til kommentar
DNA Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Vi kan ikke vite om han er klart siden vi ikke er han og derfor kan vi ikke vite hvordan han tenker siden vi er alle veldig forskjellige individer. Du må vel spørre han uten å stresse han på en nøytral måte om når han tror at han er klar, eller så kan du si ifra at han kan ta sin tid og selv si ifra når han er klar. Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Blir litt forvirret.. Var det ikke du som tenkte at det gikk litt for fort? Er det ikke du som ikke er klar da? Er det snakk om klar for den seksuelle delen av forrholdet? Eller har dere bare vært kjent i to dager? Edit: Hvor gammel er du? Trenger ikke den nøyaktige aldere, men blir litt lettere dersom jeg(vi) vet om du er rundt 15 eller rundt 50, om du skjønner.. Hei, trådstarter her, det gikk liksom opp for oss begge, og det er nok den seksuelle delen av forholdet som er litt "uklart", vi har kjent hverandre en stund, men ble liksom "sammen" for to dager siden, sorry at jeg var så uklar! Og forresten, vi er rundt 16 begge to Takk for svar! Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 (endret) Det som DNA, sier er jeg veldig enig i. Men jeg vil si at det kan være lurt å ta det litt med ro i starten. Det går selvsagt fint ann å prate om det uten å gjøre det I starten er det også lurt å være oppmerksom på prtneren. Det er ikke bare å dundre på, men det tror jeg vi alle har klart for oss alle rede. Gratulerer med kjæreste, foresten kosing klining og denslags kan være veldig veldig greit en studn. bare nyt akkurat dette i begynnelsen Edit: Vi klarer ikke komme inn i hodene på dere, som sagt. Dere må finne ut av ting på egenhånd. Bare ha ta det med ro. slapp av ikke uroe deg for mye. Ungdom har veldig veldig mye å tenke på. Defor kan det være deilig å ikke stresse for mye med dette. Prat med kjæresten din om det Endret 25. september 2010 av 2ball(s) Lenke til kommentar
lperik Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Høres vel ganske klar ut utfra det du skriver her, men som skrevet over er kommunikasjon gull verdt. Snakk sammen om det så finner dere nok fort ut av ting. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Ville bare si at det står respekt av å stå frem som bi i den alderen Ellers er jeg enig i det de andre skriver om at det beste er om dere bare snakker sammen om dette selv, ettersom ingen av oss kan lese deres følelser. Lenke til kommentar
Gjest trådstarter2 Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Trådstarter her, igjen... Tusen hjertlig takk for alle svar! Skal prate med han igjen i morgen, kan vel si at tråden er "lukket fra min side" jeg har fått svar nok! Takk Igjen! Lenke til kommentar
largem Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 han er gutt, derfor så og si alltid klar Lenke til kommentar
Gjest T&C Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Alt etter som, det er egentlig kun du som kan si om det går for fort eller ikke. Slutt og tenk på hva alle såpeserier og kvinneblader prøver og fortelle deg om hva som er ideell ventetid. Lykke til, og gratulere Mvh C og T Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg