novell Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 (endret) Hei. På jobben har de fått ny brannsentral med SMS varsling til enkelte personer som raskest mulig skal komme til brann\skadested. Lurer i den forbindelse på om det er mulig, på min Nokia E75, å legge i en spesiell varslingstone når jeg får SMS fra denne brannsentralen (et nummer som jeg har lagret på min telefon)? Vil altså at SMS'er (ikke anrop) fra ett spesielt nummer skal ha en egen, kraftig, varslingstone, mens SMS'er fra alle andre nummre har vanlig varsling. Er dette mulig på denne telefonen? Evt. hvilke telefoner er dette mulig på? Endret 28. september 2010 av cyclo Tittel forbedret Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Jeg går ut fra at din tlf. er lagt inn i alarmsentral? Har det ikke vært testet at det fungerer? Dersom du blir oppringst av sentralen skal du kunne lagre nr. som en kontakt og endre varseltone for kontakten når du lager den. Om du ikke har nr. må du nesten ha dette. Ser ikke noe grunn til at de ikke skulle fungere. Lenke til kommentar
novell Skrevet 25. september 2010 Forfatter Del Skrevet 25. september 2010 (endret) Jeg går ut fra at din tlf. er lagt inn i alarmsentral? Har det ikke vært testet at det fungerer? Dersom du blir oppringst av sentralen skal du kunne lagre nr. som en kontakt og endre varseltone for kontakten når du lager den. Om du ikke har nr. må du nesten ha dette. Ser ikke noe grunn til at de ikke skulle fungere. Joda, jeg får SMS fra sentralen og har lagret dette på telefonen. Alt det fungerer fint. Problemet er at jeg kun kan legge inn individuel ringetone på hver kontakt, ikke varseltone for SMS.. Skulle så gjerne hatt en kraftig ringelyd når jeg får SMS fra dette spesielle nummeret, men ikke alle andre. Endret 25. september 2010 av novell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå