Raavand Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Heisann. Sikkert en topic som er brukt før, men viste ikke helt hva annet jeg skulle skrive. Som topic sier har jeg gått til innkjøp av en ferdigbygget PC fra Komplett. Tror jeg. På mandag valgte jeg å konfigurere en allerede sammensatt stasjonær for å øke ytelsen, å gikk så videre til betaling. Fylte ut all informasjon, å fikk et ordrenummer pluss 2 e-mails om angrefrist og ordrebekreftelse. Gikk så på nettbanken hvor jeg så at et beløp var trukket fra kontoen, uten at noe var notert på "betalingshistorien". På tirsdagen våknet jeg spent opp for å se om det var noen forandring på ordrestatus. Den hadde gått fra å være "Åpen", til å være "Frigjort for plukk". Siden tirsdag har den stått på den statusen, å jeg har Googlet å funnet ut at det er normalt. I dag var jeg tilfeldigvis innom nettbanken for å sjekke saldo, å jeg fant ut at kontoen var fyllt opp med de pengene jeg trodde gikk for å betale PCen. Da begynte jeg å lure på hva som har skjedd. - Penger har kommet tilbake på kontoen. - Ordrestatusen er fortsatt "Frigjort for plukking" (dette tar 5 dager, det er jeg klar over) Jeg lurer på om dette har skjedd med noen andre. Tenker jo at om jeg får pengene tilbake at statusen på ordren ville blitt forandret. Å at de kanskje sender en mail? Eller er det bare det at de ikke har trekker pengene før pakken er sendt fra dems lokaler? Håper på svar fra noen kloke hoder. MVH ¨ Torkild Raavand Lenke til kommentar
Mikkis2k Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Heisann. Sikkert en topic som er brukt før, men viste ikke helt hva annet jeg skulle skrive. Som topic sier har jeg gått til innkjøp av en ferdigbygget PC fra Komplett. Tror jeg. På mandag valgte jeg å konfigurere en allerede sammensatt stasjonær for å øke ytelsen, å gikk så videre til betaling. Fylte ut all informasjon, å fikk et ordrenummer pluss 2 e-mails om angrefrist og ordrebekreftelse. Gikk så på nettbanken hvor jeg så at et beløp var trukket fra kontoen, uten at noe var notert på "betalingshistorien". På tirsdagen våknet jeg spent opp for å se om det var noen forandring på ordrestatus. Den hadde gått fra å være "Åpen", til å være "Frigjort for plukk". Siden tirsdag har den stått på den statusen, å jeg har Googlet å funnet ut at det er normalt. I dag var jeg tilfeldigvis innom nettbanken for å sjekke saldo, å jeg fant ut at kontoen var fyllt opp med de pengene jeg trodde gikk for å betale PCen. Da begynte jeg å lure på hva som har skjedd. - Penger har kommet tilbake på kontoen. - Ordrestatusen er fortsatt "Frigjort for plukking" (dette tar 5 dager, det er jeg klar over) Jeg lurer på om dette har skjedd med noen andre. Tenker jo at om jeg får pengene tilbake at statusen på ordren ville blitt forandret. Å at de kanskje sender en mail? Eller er det bare det at de ikke har trekker pengene før pakken er sendt fra dems lokaler? Håper på svar fra noen kloke hoder. MVH ¨ Torkild Raavand send komplett en mail og spør om dette! jeg betaler selv aldri med visa på nett! kn oppkrav:) men letteste måten er å kontakte komplett så fort som mulig! helst på tlf der svarer de vell kjappest. Lenke til kommentar
ei57 Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Det er ikke uvanlig at pengene ikke trekkes før varen er sendt. Hvordan det er på Komplett aner jeg ikke, har ikke handlet der på mange år. Lenke til kommentar
Raavand Skrevet 24. september 2010 Forfatter Del Skrevet 24. september 2010 Takk:) Gjett hvem som fant ut litt bare ved å tenke litt. Har bare en tendens til å fryse opp når noe ikke går som jeg tror det skal. For andre som måtte trenge det: https://www.komplett.no/k/k.aspx?action=custserv&topic=cc Igjen, takk for raske svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå