Cloud Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 FÅr ikke instalert kortet. Pc sier at den finner et standar PCI kort. Når jeg da prøver å legge inn detonator3 drivere sier den at det ikke er noe NVIDIA brikke i pc. Har ikke noe problemer med å legge inn Asus Geforce 2 GTS kortet mitt. Har en gammel dell dimension XPS 450. Har ikke hatt noe problem å instalere kortet før.. Lenke til kommentar
Geir72 Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Avinstallerte du de gamle driverene først? Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 25. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2003 Har formatert pc så det lå ikke noe drivere der.. Er ikke noen her som har lyst til å hjelpe meg over tlf?? Er somregel litt lettere å få det til da.. Lenke til kommentar
mr x Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Er ikke noen her som har lyst til å hjelpe meg over tlf?? mener du at vi skal betale for og hjelpe deg,koster jo litt og ringe. eller spøker du...! Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 26. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2003 Er jo bare å sende nr. i PM så kan jeg ringe.. Er jo ikke så hinsides dyrt å ringe da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå