Vaniljesaus Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Eg og ein venn av meg, har prøvd over lengre tid å spille samen over nettet på ps3-en, vi sender invitasjoner og godtar men vi får alltid feil meldinger vi har prøvd flere spill, men vi får forsatt feil meldinger og no begynner vi å bli ganske så lei !! så eg lurte på om noken har vert borti samme problemet eller om noken vett, nummeret eller epost adressen til noken playstation folk som kan svare på dette? TAKK Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Vært kjekt om du skreiv feilmeldingene her så vi kan hjelpe deg. "Feilmeldinger" sier oss ingenting. Lenke til kommentar
Vaniljesaus Skrevet 25. september 2010 Forfatter Del Skrevet 25. september 2010 oja da hadde kansje vert noko eg skreiv feilmeldinger fordi det står ikkje helt det same i alle spilla, men de er for same grunn. når vi sku prøve på GTA 4 så får vi "The Game Session No Longer Exists" Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Det kan være to grunner(som jeg vet om) til det: 1. Etter du har sendt invitasjon eller motsatt så har dere vært treige med å slutte seg til invitasjonen. Dere skal ikke svare på meldingen, men bekrefte/slutte seg til invitasjonen. 2. Onlinerommet er full, Lenke til kommentar
Vaniljesaus Skrevet 25. september 2010 Forfatter Del Skrevet 25. september 2010 vi svare så ganske så fort på forespørslen, vi har prøvd både online og privat match. men ingenting funker Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 (endret) Det ser ut som det er vanlig å få en slik melding med GTAIV http://boardsus.playstation.com/t5/Grand-Theft-Auto-Series/Game-Session-No-Longer-Exists/td-p/35681686 Du er ikke den eneste. SOLUTION: 1. Set PS3 as DMZ in your router 2. Make sure UPnP is ON. 3. Allow PING (optional. Worked without this enabled but might be necessary for some.) Both the PS3 hosting the game AND the client PS3 trying to join must be outside the router firewall or you will receieve SESSION NO LONGER EXISTS until the end of time. Det var en som skrev det der. Endret 25. september 2010 av Ky_kun Lenke til kommentar
Vaniljesaus Skrevet 25. september 2010 Forfatter Del Skrevet 25. september 2010 Ska ta og prøve de men det er ikkje bare GTA4 vi har problemer med, vi har hat det med alle spilla vi har prøvd som MW2 og NFS pro street Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Hmm... Jeg har aldri hatt det problemet med Modern Wareware 2. Invertert eller joine inn går helt fint hos meg. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Dere har vel Nat3 begge to da, eller en av dere? Lenke til kommentar
Vaniljesaus Skrevet 26. september 2010 Forfatter Del Skrevet 26. september 2010 kva er Nat3? Lenke til kommentar
Vaniljesaus Skrevet 26. september 2010 Forfatter Del Skrevet 26. september 2010 (endret) i går så fekk vi det til på online, team deathmatch men når vi prøver på private match eller spec ops, funker det ikkje Endret 26. september 2010 av Vaniljesaus Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Hvis du går inn på instillingen og blar helt ned til "nettverkinnstillinger" så inn på "Liste for innstilling- og forbindelsestatus" vil du se hvilket NAT type du har helt nederst i lista. Nat 1 is a connection straight to internetNat 2 is a connection through a router. Nat 3 means there is something wrong with your connection. You have limited connectivity. Lenke til kommentar
Vaniljesaus Skrevet 27. september 2010 Forfatter Del Skrevet 27. september 2010 Takk skal sjeke de Lenke til kommentar
Vaniljesaus Skrevet 28. september 2010 Forfatter Del Skrevet 28. september 2010 (endret) eg har nat2, vil de sei at det går fint? Endret 28. september 2010 av Vaniljesaus Lenke til kommentar
Vaniljesaus Skrevet 28. september 2010 Forfatter Del Skrevet 28. september 2010 in på mw2 i lobbyen der du kan velge find game, private match osv... står det at "your Nat type. Moderate" ka vil de si? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 http://www.pregamelobby.com/ps3-ps2-psone-discussions/5618-how-get-type-2-open-nat-your-ps3.html Prøv å åpne de portene i routeren din som han har gjort litt nedpå siden der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå