Gå til innhold

Alltid noe feil med meldingene/invitasjonene på PS3. Hjelp?

Vaniljesaus

Anbefalte innlegg

Eg og ein venn av meg, har prøvd over lengre tid å spille samen over nettet på ps3-en, vi sender invitasjoner og godtar men vi får alltid feil meldinger :mad: vi har prøvd flere spill, men vi får forsatt feil meldinger :mad: og no begynner vi å bli ganske så lei :( !! så eg lurte på om noken har vert borti samme problemet eller om noken vett, nummeret eller epost adressen til noken playstation folk som kan svare på dette? TAKK :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan være to grunner(som jeg vet om) til det:

1. Etter du har sendt invitasjon eller motsatt så har dere vært treige med å slutte seg til invitasjonen. Dere skal ikke svare på meldingen, men bekrefte/slutte seg til invitasjonen.

2. Onlinerommet er full,

Lenke til kommentar

Det ser ut som det er vanlig å få en slik melding med GTAIV

http://boardsus.playstation.com/t5/Grand-Theft-Auto-Series/Game-Session-No-Longer-Exists/td-p/35681686

Du er ikke den eneste.

SOLUTION:

1. Set PS3 as DMZ in your router

2. Make sure UPnP is ON.

3. Allow PING (optional. Worked without this enabled but might be necessary for some.)

Both the PS3 hosting the game AND the client PS3 trying to join must be outside the router firewall or you will receieve SESSION NO LONGER EXISTS until the end of time.

Det var en som skrev det der.

Endret av Ky_kun
Lenke til kommentar

Hvis du går inn på instillingen og blar helt ned til "nettverkinnstillinger" så inn på "Liste for innstilling- og forbindelsestatus" vil du se hvilket NAT type du har helt nederst i lista.

Nat 1 is a connection straight to internet

Nat 2 is a connection through a router.

Nat 3 means there is something wrong with your connection. You have limited connectivity.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...